Tyveri af MC på Jyllingevej, Rødovre! Tyveri af MC på Jyllingevej, Rødovre!
Jeg er 99,99% sikker på jeg netop her kl. 3:45 har overværet et tyveri af en MC på Jyllingevej i Rødovre.
Jeg kom kørende i min bil indad gående og så pga. skumringsmørke hverken farve eller model af MC'en, men jeg mener det var en nyere sportsagting cykel farvet orange. Jeg fik desværre heller ikke set hvilket husnummer det skete ved, men det var omkring Jyllingevej 244.
2 gutter (den ene med hvid hættetrøje trukket godt op om hovedet) hoppede ud af en sølvgrå bil af cross over typen og pillede ved maskinen i nogle minutter. Jeg holdte ind til siden på modsatte siden af vejen, men kunne pga. Jyllingevejs udforming, ikke vende bilen rundt med det samme og følge efter dem.
Da jeg endelig var kommet rundt og kørt tilbage til adressen, var den ene kommet op på cyklen og kørte ud af mod vestegnen i stor fart uden hjelm, med bilen følgende efter - så det er nok derude den skal findes.
Jeg talte med Vestegnens politi da jeg holdte ind til siden, og oplyste dem alt dette. De ville prøve at sende en vogn efter dem, men da jeg hverken fik model på bil, mc eller nummerplade, kan de nok ikke gøre så meget lige nu.
Jeg skriver dette, hvis nu ejeren tilfældigvis kigger med herinde.
Det irriterer mig virkelig jeg ikke fik vendt rundt med det samme, men jeg håber den kommer hjem igen!
apr 2016
Følger: 1 MC-er: 2 Svar: 3
det er mega trist at der sker så meget mc tyveri
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.456
apr 2015
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 32
Tagensvej/Lygten
sep 2007
Følger: 5 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 72 Svar: 1.407
Hvis man lige læser hvad der bliver skrevet "Jeg talte med Vestegnens politi da jeg holdte ind til siden, og oplyste dem alt dette. De ville prøve at sende en vogn efter dem".
Hvis han bare havde observeret uden at ringe, så kunne man snakke om han måske kunne have gjort mere. Du forventer vel ikke man skal spurte over og prøve at overmande 2 gutter ene mand? De er i gang med at stjæle en mc, har sikkert værktøj på sig, skruetrækker osv, de er nok lige så ligeglade med eventuelle forbipasserende som de er med motorcyklen.
apr 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 13
Jeg er ked af jeg ikke har leget supermand og hoppet direkte over en stor indfaldsvej med midterrabat (der selv om natten har en del trafik), i flæsket på 3 gutter der var igang med at stjæle den. Det er jeg selvfølgelig godt klar over du ville have gjort deroppe hvor du er fra i Nordjylland... Der er vi to så måske bare lidt forskellige.
dec 2007
Følger: 1 Følgere: 55 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 1.236
Det kunne jo være, at dine observationer kunne være til stor hjælp, hvis politiet henvender sig til dig.
Det havde været risikabelt at tage action på det selv.
Så der mener jeg, du traf et klogt valg.
Der er ingen tvivl om, at de fleste "Provins Hill Billies" ville stå alene uden køretøj, bukser, penge, tænder og selvtillid efter et møde med - selv tre skinny knallertkørere fra storbyen.
Det uanset hvor store de måtte være i slaget!
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 12 MC-er: 5 Emner: 15 Svar: 127
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 21 Svar: 229
apr 2015
Følger: 2 Følgere: 2 Emner: 4 Svar: 32
Vi er alle forskellige og nogle vil ringe andre tage et skridt længere og prøve at forstyrre dem. En ting er sikkert der skal være plads til alle i forummet
Nyd nu vejret så længe det er muligt.
sep 2013
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 388
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 777
mar 2012
Følgere: 3 Svar: 313
Du er utvivlsomt rigtig ferm til at reparere motorcykler, og der gemmer sig sikkert en masse viden inde i dit hoved, som andre brugere herinde kunne få glæde af.
Men der er bare SÅ langt mellem de hjælpsomme, brugbare indlæg fra din hånd. Det eneste jeg ser, er irriterende indlæg, hvor du prøver at latterliggøre folk.
Prøv dog at opføre dig ordentligt.
apr 2013
Følger: 4 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 1.236
jun 2012
Følger: 6 Følgere: 8 MC-er: 3 Emner: 89 Svar: 1.113
Til Hans Henrik.
Man skal sku da ikke sætte liv og lemmer på spil for en brugsgenstand! jeg ville da blive meget meget trist hvis nogle skulle få et lag tæsk eller det der er være for at forhindre nogle i at negle mit lort... mener man skal jo også være i stand til at tag kampen op, hvis man vælger at blande sig i det med magt. sådan 2 idioter står jo altså ikke stille til politiet kommer fordi man tager fat kraven på dem
sep 2012
Emner: 2 Svar: 38
Tyveri af MC på Jyllingevej, Rødovre!