1.226 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Små spørgsmål ang nøgle/låsecylinder/mm Små spørgsmål ang nøgle/låsecylinder/mm

Ja lidt småspørgsmål..

1. Jeg har fået at vide, at man skal bruge den røde nøgle, for at få lavet en ny nøgle - er det sandt eller kan jeg bare købe sådan en http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Blank-Key-Left-For-Kawasaki-Ninja-ZX-10R-2004-2013-ZX-14-2005-2013-/262446748057?fits=Year%3A2008%7CMake%3AKawasaki%7CModel%3AZ750&hash=item3d1b0b9199:g:1xkAAOSwZLdXPil~&vxp=mtr og få skåret den rigtigt?

2. Mit tankdæksel irre rundt om nøglehullet og det er også ret stramt til tider. Har overvejet et nøglefrit system (også fra ebay) - Men synes jeg har hørt om nogle, som havde et system med en magnetlås, af en slags. Nogle der kender til det - og/eller nogle som køre med alm nøglefrit system og kan sige god/dårligt om det?

3. Ved tændingens nøglehul er der sådan en lille flap, som burde dække hullet til, når der ikke er nøgle i. Men den hopper bare ikke på plads, har prøvet at komme noget tynd olie i og massere den, men virker stadig ikke. - Ikke at det har været et problem overhovedet, men nu høre jeg bare, om nogle kan et fif eller to smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små spørgsmål ang nøgle/låsecylinder/mm
Kommentér på:
Små spørgsmål ang nøgle/låsecylinder/mm

Annonce