489 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Nulstillet karakterer Nulstillet karakterer

Jeg har nulstillet mine karakterer på min Ducati, da det undrede mig at min billige gule Yamaha, der er samlet med tape og har buler og ridser havde bedre karakter gennemsnit end min Ducati 996, hvor jeg har ofret en mindre formue på ekstraudstyr og tuning.

Men da jeg ikke tror Janteloven spiller ind, vælger jeg at tro det er fordi at Ducatien har været her på siden så længe. Og at man tidligere gav lavere karakterer end idag her på siden.

Du må meget gerne springe forbi min MC og give den en ny karakter.

Tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lampe 500 kr.
  • Montering af 75' og 55' tv'er. Beslag, skruer og ravplugs haves. Væggen er af beton 1.400 kr.
  • Hænge 3 ferm Living hylder op og et stort maleri 600 kr.
  • Hjælp til diverse have arbejde. Fejning af blade, fjern ukrudt, kør jord ind, oprydning 1.000 kr.
  • Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Spartling af vinduer indendørs 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nulstillet karakterer
  • #1   18. feb 2005 Hej Tommy, du skal da give fuck og fanden i de stemmer, du ved jo hvad din mc står for, også længe du ved hvad din mc den står for, så kan det sku da være lige meget hvordan folk de stemmer, jeg for af og til også nogle mærkelige stemmer, men jeg er ligeglad, det er dem som stemmer som har et problem ikke dig og mig husk det, god weekend og mvh Jan k

• #2   18. feb 2005 Hørt.
    ER også bedøvende hvad andre synes om min mc, har jo ikke købt den for deres skyld.

• #3   18. feb 2005 Hej Andreas, tak for din støtte og god weekend til dig, skal i en tur i Bella????. mvh Jan k

• #4   18. feb 2005 Hej jan
    ja selvfølgelig skal jeg da i bella, skal ud og hente en pocket bike jeg har købt. så det bliver sjovt at se hvad sådan en lille maskine kan :-). God weekend

Mvh andreas h

Kommentér på:
Nulstillet karakterer

Annonce