745 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Nybegynder Nybegynder

Jeg er lige herinde for at få lidt erfaring, jeg har rodet meget i biler før og nu er lysten jo kommet til en mc, jeg har kørt gpz 750 før men det er ved at være nogle dage siden og er efterhånden groet lidt fra de hurtige maskiner. jeg kan godt lide at skruge lidt så søger en maskine der skal holdes ved lige.

jeg har kigget lidt på de her Nighthawk, honda vf og LTD

er der nogen der kan be eller afkræfte gode og dårlige ting???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Hænge 3 lamper op😊 500 kr.
  • Elektriker 700 kr.
  • Afmontering og montering af opvaskemaskine (plus fix af tilkalket vandhane) 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nybegynder
  • #2   7. jan 2007 hondas vf har problemer med at knaster ikke kan holde. men kawsaki ltd er en god cykel de har også lavet en model der hedder zl 600 og 1000 der er også shopper modeller og de er også vandkølet lige som ldt 454 er.
    mvh allan h

• #3   7. jan 2007 Kanon Allan lige sådan noget jeg kan brugt til noget

jeg må lige se om jeg ikke kan være lidt mere specifik så, hvad med det her kadan træk på nogle modeller(ik bmw) er det noget der dur til noget,tænker på hålbarhed og pris på reservedele hvis det brækker sig?

• #4   7. jan 2007 Det hører måske med til historien at VF'erne i DK blev lavet på garantien og fik opdateret smøresystemet til knastakslerne for at undgå det skete igen...
    Nighthawk er en fin model, ikke officielt importeret til DK, så det er ikke alle der ligge inde med dele til dem.

Find en VF700/750 Magna. Skal være den sene model med 4 udstødninger.
    http://motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11333

/
    Jesper

• #5   7. jan 2007 Jesper: må nok ærligt indrømme at jeg er temmelig hoocked på sådan en nighthawk,er blevet tilbudt en dog uden afgift men sys bare det er sådan lidt mærkeligt at der er så mange tilsalg uden afgift så er lidt urolig for at det er fordi de er dyre i afgift.

jeg har også set lidt på de Manga,men de ligger lige i den stramme ende af mit budget og mange af dem der er tilsalg er jo lige til at sætte sig på og køre,så er der jo ikke noget sjovt at skrue i he he

• #6   8. jan 2007 Du kan jo altid hoppe en på told og skats hjemmeside og se hvad de tidligere vurderinger har været på cyklen smiley så bliver man ikke helt så overrasket... Jeg vil sige at der tit kan være mange penge at spare på at hente dem i udlandet, da deres priser falder betydeligt hurtigere en vores også uden afgifts prisen!

Kommentér på:
Nybegynder

Annonce