{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.588 visninger | Oprettet:

CTEK MXS 3.6 lader fra thansen {{forumTopicSubject}}

Jeg købte en CTEK ladet MXS 3.6 hos thansen i efteråret 2014.
Den er brugt 1 sæson og da jeg skulle bruge den her forleden virkede den ikke.

Jeg kan selvfølgelig ikke finde kvitteringen ?? og betalte den med kontanter.

Har talt med thansen og de kan kun hjælpe mig hvis jeg har betalt med kort, så kan de gå tilbage i systemet. Yderst god samtale og meget serviceminded og fik oplyst at der er 5 års garanti (hjælper bare ikke meget når jeg ikke kan finde kvitteringen)

Er der nogen som ligger inde med en kvittering jeg kan låne, så jeg kan få repareret min lader ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CTEK MXS 3.6 lader fra thansen
  • #1   9. maj 2016 Køb en ny, på kort eller via din konto, indlever den gamle på den kvittering og når du får den tilbage fra rep afleverer du den nye tilbage.

• #2   9. maj 2016 Nu er du vel sikker på at laderen er itu, og ikke fordi du har forsøgt at lade på et fuldstændigt tomt batteri, det kan de nymodens ladere nemlig ikke finde ud af.

• #3   9. maj 2016 Ole, ctek laderen har faktisk funktioner til genoplivning af batterier. Det er ikke alt der var bedre i gamle dage..

Gør som henrik siger, evt. i en anden thansen, så de ikke lægger mærke til det.

Eller kontakt ctek? de kan måske se om den er yngre end 5 år?

• #4   9. maj 2016 Jeg har på få år kasseret 3 stk. Med det Kina elektronik, de er fyldt med, åbner de dem ikke for at fejlsøge! Billige papir print og billige komponenter!

Det er alle de andre også fyldt med, men der betaler man for det man får. Jeg har været yderst tilfreds med biltema's elektroniske ladere.

• #5   9. maj 2016 God ide Henrik, men thansen fører dem ikke mere, så det bliver lidt svært. Jeg var forbi en batterimand, som tjekkede om den var færdig og dommen var klar den var færdig.

Har haft fat i CTEK og de kunne ikke se alderen på den ??

• #6   9. maj 2016 Videre med den og så en tur forbi biltema.

• #7   10. maj 2016 Hmm, jeg har brugt en CTEK i mange år nu, og er svært tilfreds smiley Jeg ville gerne have en med lidt højere ydelse, men derudover er der ikke noget at udsætte. Der må være svingende kvalitet i deres batches.

Kommentér på:
CTEK MXS 3.6 lader fra thansen

Annonce