{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.513 visninger | Oprettet:

TTS .
TTS .
MC-er: 10 Emner: 5 Svar: 31

Honda Cbr 1000RR {{forumTopicSubject}}

Hej drenge og piger jeg har besluttet mig for jeg vil op på en 1000ccm i år jeg ved det skal være en:

Cbr 1000rr fireblade jeg har godt 170.000kr og gøre godt med
Jeg har været ved og søge og læse set div youtube klip osv

Modellen fra 07 er jeg nok mest til er der noget på de her maskine man bør være særligt opmærksom på?

Og hvad er forskellen fra de her 04 modeller ud over skjoldene fra til 09 modellen ?

På forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda Cbr 1000RR
  • #1   7. maj 2016 O9 har 178hk mod 172hk før også har den "gamle model" udstødning ud under baglygten og en breder bagende ved bagsædet bla

• #2   7. maj 2016 Sc 57 vs. Sc 59 er sku mest hvad pungen siger, sc 57 styre ikke helt så godt som de nye, men er efterhånden i et ok prisleje vil mene du ka få en til 80-100.000 mod 130-160.000 for en sc 59.

• #3   7. maj 2016 Jeg synes virkelig den nyere af de to modeller ser fedt ud, men forenden har et design som skiller vandene. Jeg er helt vild med det. Den får også en lidt lettere bagende, da udstødningen er monteret nede under motoren i stedet for oppe under sædet.

Jeg kunne da forestille mig, at der er involveret noget nyere teknologi i adskillige dele af cyklen, og det er jo ikke helt dumt. Til 170k burde du sagtens kunne finde en rigtig fin fireblade smiley

• TTS .
    TTS . Tilmeldt:
    feb 2006

#4   7. maj 2016 Jeg tænker mere i div klip der er med den med anmeldelser osv siger mange man skal være proff køre for kan mærke forskellen på "ny" vs "gammel" model det der fron cut den nye har fået jeg bryder ikke så meget om det... Men omvendt hvis der var nogen upgrades på den så kunne man måske leve med det!

• #5   7. maj 2016 Vil tag den jeg synes bedst om. Synes det gamle design er fedest og udstødning under røven er pisse frækt og stilet. Samt federe front. Den nye ligner lort. Men prøv en tur på begge og se hvad der giver det største smil smiley får du stiv pik. Så tager du den smiley

• #6   8. maj 2016 Er det ikk lige før du kan få en ny...
    Jeg gav 199.990 for min i 2013 ved Rydbergs mc.
    Det var en sc59 rra
    Og den var feeee
    Jeg havde sku lagt de sidste kroner for en ny
    http://www.rydbergsmc.dk/salg/nye-mc/nye-honda.aspx

• TTS .
    TTS . Tilmeldt:
    feb 2006

#7   11. maj 2016 Det blev en Hrc fra 2010 med knap 7000 km på bagen

profilbillede
  • #8   12. maj 2016 Flot maskine.
    Håber du tager en masse trackdays så du kan få glæde af alt den den kan smiley

• #9   12. maj 2016 Jeg er bare overhoooooovedet ikke misundelig! smiley

Tillykke med den, den er godt nok fin.

• TTS .
    TTS . Tilmeldt:
    feb 2006

#10   12. maj 2016 Mange tak Søren den køre helt fantastisk
    Brian det var planen os en god måde og få lidt følse med cyklen

Kommentér på:
Honda Cbr 1000RR

Annonce