{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.247 visninger | Oprettet:

Læder i meget(!) lange størrelser - findes det? {{forumTopicSubject}}

Jeg var i Hamborg i påsken med kæresten, og tænkte at jeg lige ville kigge forbi Louis GigaStore og prøve noget MC-tøj. Jeg havde fået anbefalet at tage derind, da de har tøj i mange størrelser. Jeg er nemlig total ude af proportioner, 200 cm høj tændstik på 90 kg. Jeg har åbenbart vanvittig lange arme, for deres jakke str. 112, den største, de havde, var nemlig alt for kort. De havde ikke engang noget liggende på lager, men de foreslog mig at kigge i deres outlet ikke langt derfra. Mellem flere hundrede jakker, var der intet, jeg kunne passe. Jeg blev så frustreret at jeg blev nød til at købe nogle støvler. Heldigvis har jeg en nogenlunde normal fod.

Nå, men jeg har kigget hos nogle forhandlere på nettet, tyske og danske (har også læst herinde at Dainese laver læder til lange mennesker, men kan kun se størrelser til 193 cm - alt for kort). Har også kigget i mit nærområde, Aalborg, og det er det samme problem.

Er det fuldstændig umuligt at finde læder i str. 120-126?

Mit nuværende tøj "virker fint", men jeg fryser virkelig om mine ankler og håndled... så jeg vil gerne prøve at eje noget mc-tøj, der rent faktisk passer.

Der må være andre herinde på mindst 2 meter, som ikke ligner teenagere, der er vokset ud af deres konfirmationstøj - hvor har I købt jeres tøj?

(bruger normalt W34/L36 bukser og 54 jakke med max udlæg i ærmerne - hvis det hjælper på størrelsesforhold)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læder i meget(!) lange størrelser - findes det?
Kommentér på:
Læder i meget(!) lange størrelser - findes det?

Annonce