{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

R1 - R6 {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har hørt noget om at gearkassen i den "gamle" R6 ikke var så god, gælder det også for R1`eren... Størrelses mæssigt hvilken ville i så vælge, jeg er 180 cm høj...
Er der meget stor forskel på, hvor meget de "rygger", jeg har siddet bag på en R6 og jeg synes den var okey hurtig... :o)

VH Niels

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  R1 - R6
  • #1   16. feb 2005 hej... jeg ved ikke meget om R6, men derimod om R1.. det siges at en model 00 af R1 er forbedret på mere 150 punkter i forhold til 98, og 99 modellen og gearkassen er et af punkterne!! jeg har aldrig (desværre) pøvet en R6 men ved da at en R1 som min rykker MEGET....
    jeg er 1,95 høj og sidder helt klart bedst på en R1...
    overvejer du at købe en eller??

• #2   16. feb 2005 Ja men jeg ville gerne høre fra en, som har erfaring med begge cykler... Det er jo ikke det samme, når du er meget højere...

• #3   16. feb 2005 Ved ikke om det er uhøfligt, men er din til salg, Benny? Det er nemlig en magen til din jeg leder efter... :o) Men ved ikke, om jeg lige så godt kan købe en R1`er... Er den meget dyere i drift... Er der nogen som erfaring med den nye R1...

• #4   16. feb 2005 ja og sikkert pant i dit sommerhus... nej køb en sv, den er for mennesker:-) 05 R1eren er da noget af det fedeste man kan få....

• #5   16. feb 2005 Er det din første cykel Niels?! Vil sige at en R6`er er en noget sjov cykel med masser af bundtræk, osse inde i byen.. En R1`er ska jeg da ha en dag, den er dog lidt mere voldsom end én R6, men begge cykler er for NICE..!!:-) Det jeg savner ved R6`eren er at den ikke går 300+, det gør YZF R1..

Yamaha ska man ha - alt d andet ka man ha...:-)

• #6   16. feb 2005 Jeg kører uden kasko, ingen pant i noget som helst..

• #9   17. feb 2005 Jeg kan kun tilslutte mig Benny om at R6eren er en fantastisk maskine. Jeg har heller aldrig haft bøvl med gearkassen. Jeg er ca. 180 høj og sidder som støbt på den.
    Jeg har en enkelt gang prøvet en R1. Mener at det var en 00. Den er rigtig voldsom. R6eren er hurtig, en R1 er MEGET kraftigere i trækket. Den går også konstant på rullen.
    Den R6 der var til salg for 80.000kr, havde vist også en skade på venstre side (den side der vendte væk på billedet), ved bare ikke hvor alvorlig.

• #10   17. feb 2005 jepp.... den var skadet på en side!!!... derfor prisen

• #11   17. feb 2005 Benny

Skal lige sige, min cykel har ikke været til salg endnu, det var blot tigerdyr en ansat hos mc-huset der for sjov satte den på nettet, men skrev så bar at den var solgt..

Kommentér på:
R1 - R6

Annonce