{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

Opstart af Intruder 1400. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Efter 4 år i skuret, har jeg besluttet at jeg vil nyde min mortorcykel i denne sæson, men der skal helt sikker et nyt batteri til og noget frisk benzin til, er der en venlig sjæl der kan oplyse mig mål på batteriet på en vs 1400, og det evt. kan købes i biltema på en søndag, selvfølgelig skal det have max AMP, så meget har jeg tjek på,- er der andre tips & tricks i vil dele med mig, inden jeg går igang med genoplivning af min MC??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstart af Intruder 1400.
  • #1   24. apr 2016 Det lyder som en mc der skal have et stort service inden den skal ud og køre.. Bremsevæske, olie og gearolie skift. Evt friskt luftfilter og tændrør. Er hjullejere ok - bagsvingerlejer. Listen er lang, hvis jeg skulle hive en gammel cykel ud efter 4 år smiley

• #4   24. apr 2016 Brugere af MCG er de bedste, seriøse og fornuftige svar, tilmed link til reservedels "pusher" - jeg vil starte med den friske benzin, der efter om jeg kan få gnist på tændrør, er der nogen ide i at skrue tændrør ud og give den et "pust" wd40 inden jeg trykker på start?.
    PS. der blev ikke gjort noget som helst inden den blev sat væk, havde lige kørt en "iron but", dvs. Næsten 4000 km på 110 timer, så den trænger sikkert til nye væsker, hele vejen rundt. smiley

• #6   24. apr 2016 Nu tænkte jeg at puste wd40 i cylinder, og give den nogel omgange på starteren, inden, den får choker, og frisk benzin..

• #8   26. apr 2016 Så kom der liv i Intruderen, tændrør blev taget ud, og en skvat motorolie i hver hul, og et par omgange på starteren - et nyt batteri skulle der også til, da det gamle ikke ville tage imod strøm, jeg kunne ikke dy mig, så jeg gav den et pust dieselstart til den bagerste cylinder, og efter 3-5 sekunder, sprang den igang, og snurrede lystigt, (og det på 4 år gammel benzin).
    Men koblingen er der ikke meget liv i, der er ingen form for udkobling, når håndtaget trykkes ind, jeg havde det samme problem, for nogle år tilbage, men der blev det ordnet med massage af håndtaget i en times tid - håber det samme kan løse problemet denne gang, men jeg syntes den tikker / klikker meget, men måske en omgang frisk olie og filter kan afhjælpe lidt af den mislyd.

Kommentér på:
Opstart af Intruder 1400.

Annonce