5.563 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
136 Svar
Halvvild Køregruppe Aalborg 2016 Halvvild Køregruppe Aalborg 2016
Der falder jo nogen fra hvert år af forskellige årsager. Er du til fart og sjov uanset tåbelige færdselsregler (MEN med hensyntagen for andres liv, velfærd og ejendom!), så er du måske et kommende "medlem"?
Send PM så tager vi den derfra
Lidt inspiration til en festlig sommertur:
https://www.youtube.com/watch?v=M3DLvdYa-6k
1 synes godt om
nov 2007
Følger: 1 MC-er: 1 Emner: 3 Svar: 90
jul 2010
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 868
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.032
Mcg er nok ikke det sted de beuger mest tid de fleste af dem. Men snebold effekten starter i det små hehe
okt 2013
Følger: 19 Følgere: 10 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 121
jul 2010
jul 2010
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 610
Sidstnævnte er nemt nok ik`? Du ville ønske idioten havde tænkt sig om, så ulykken ikke var sket og at den du elsker stadig var her!
Så gør os alle en tjeneste, hold dine idiotiske ideer for dig selv og lad være at sidde herinde og spille hellig og hævet over alle andre - Som om du har opfundet den dybe tallerken og hele verden nu er ude efter dig! Du spiller offer kortet, du føler dig forurettet og forfulgt, fordi du skal efterleve nogle fælles spilleregler vi har i samfundet, så det hele så vidt muligt fungerer og vi alle kan komme så trygt som muligt, fra A-z! Du forsøger nærmest at lyde som en moderne Robbin Hood, når du og dine Red neck buddies kæmper mod "the man" på jeres knallerter! Christ, tag dig sammen og bliv voksen!
okt 2006
Følger: 5 Følgere: 19 MC-er: 2 Emner: 18 Svar: 247
Når det så er sagt så er vi nok flere der kender til at fartgrænsen ikke altid bliver overholdt. Der er dog langt fra, ikke at overholde fart grænsen, og så ligefrem stikke at fra "the man" frem for at stoppe, stå til ansvar og bare tag bøden.
Som sagt, følger dig et stykke af vejen, ingen ønsker at nogen man elsker, kender eller på anden måde er i tæt på en, kommer til skade på nogen som helst måde, om det er i trafikken eller ej....
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 777
jul 2010
Mikkel N; Lad mig spørge dig sådan her: Hvis din egen søn/datter/bror/søster e.lign. blev torpederet af en Mc af en gammel mand der langt fra har sine sansers fulde brug (eller mange af de lignende bilister som er ALT for uopmærksomme i trafikken) og du efterfølgende fandt ud af, at ikke blot havde vedkommende kørt helt uansvarligt og måske endda burde have fået taget kortet af en læge eller for den sags skyld de sorte lakajert, han havde sågar kørt som del af en alt for stor gruppe af "voksne" individer som reelt mangler diverse kørefærdigheder etc. og nu havde vedkommende så skadet andre, måske endda livsfarligt, en af dine kære - Hvad ville du så tænke, gøre og ønske!?
lignende personer findes der AAAALT for mange af i den danske trafik og det er dem!!!! du skal rette fokus på i første omgang, for der er langt mere at hente sikkerhedsmæssig. Det er ufatteligt af formentlig normalintelligente personer antager den der fåreflokmentalitet og bare sluger alt hvad panserne udtaler som sandt. -Men det skyldes nok manglende reel erfaring med hvad lakajerne reelt er for nogle. Men den diskussion kan du følge andetsteds og hvor ingen indtil videre ingen reelt sagligt har kunne modargumentere min opfattelse (som i øvrigt en stigende del ser ud til at antage - bl.a. FDM,) . Men jeg behøver nu ingen backup for synspunkterne i den anden tråd, for det er jo let at konstatere hvis man følger lidt med omkring hvad der sker.
-Og det der med at jeg skulle føle mig forfulgt.... ANER ikke hvor du har det fra og det siger nok mere om din tankegang end undertegnede *SSS*
Og i øvrigt kunne jeg jo så, bare for sjov skyld, tage en MCG hellighat på og formane at indlægget her jo sådan set slet ikke lægger op til den her diskussion og i øvrigt slet ikke henvender sig til moralister som dig. -Og ej heller negative kommentarer med underlige personangreb og lommepsykologiske helt forkerte hypoteser.......
okt 2006
Absolute ikke noget man se i DK, ihvertfald ikke i samme stil jo.
okt 2006
Aalborg er desværre for langt væk fra nordsjælland, ellers kunne jeg godt have kørt med på en tur eller to
aug 2010
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 14
nov 2014
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 4 Emner: 13 Svar: 84
jul 2006
Følger: 43 Følgere: 47 MC-er: 3 Emner: 93 Svar: 2.757
Gad vide hvad MCG-ejeren synes om, at der opfordres til ulovligheder, via deres forum?
jul 2010
Allan: hihihi spot on! Ja vi skal sq da ud at drøne igen. jeg skal også snart en tur omkring køreskolen så jeg kan blive opdateret. Havde en MC-panser HELT oppe i røven for et par måneder siden. Først bagefter fik jeg den tanke at jeg satme skulle have klodset bremsen, så hans helt utidige og i høj grad uansvarlige kørsel kunne have sat sig sine spor!
jul 2006
Hvis du ikke kan indse dette, er du sgu uden for pædagogisk rækkevidde, men det kunne man jo allerede se ved start af denne tråd.
feb 2006
Følger: 176 Følgere: 165 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.520
men lad nu være med at rette for mange rundkørsler ud på jeres ture
jul 2010
Undskyld jeg tillod mig at blande skisma, politik og lidt mere overordnet tankegang ind i svaret. Men dit svar og dit snævertsyn overrasker mig på ingen måde.... altså her på MCG
jul 2010
feb 2006
jul 2010
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 20 Emner: 49 Svar: 610
Faktum er at der ikke bare er tale om en fart overskridelse "her og nu", når man er ude og køre og lige sparker til den, som vi alle sikkert kender - Det er vi LANGT ude over her! Du opfordrer til organiseret gaderæs, stikke af fra ordensmagten og undlade at stå til ansvar for dine egne og andres handlinger - Hvilke du er indirekte medskyldig i, da du ikke alene har opfordret til ulovligheder, men sågar organiseret det gennem et fora på facebook!
Du har lavet en tråd, hvori du forklarer dig og dine hensigter og de taler deres tydelige sprog! Og når jeg skriver som jeg skriver, i sidste halvdel af mit første indlæg, så er det ligeså meget mht. dine indlæg generelt på MCG, hvori du ofte indtager rollen som "Rasmus modsat" og argumenterer voldsomt populistisk og ligegyldigt hvor uddebatteret du er blevet, så giver du dig ikke - For det gælder jo om at vinde en diskussion, ikke blive klogere - For dig altså!!!!
Dit indlæg er og bliver tåbeligt, ligesom hensigten bag - Men herinde, du kan uden tvivl finde fjolser der taler din latente mangel på selvstændig tankevirksomhed!
Det var det for mig, har allerede brugt langt mere tid på det her end jeg indledningsvis ønskede - For at diskutere med idioter, er dumt, de har det med at trække en ned på deres niveau og der er de eksperter!!
nov 2007
Så lige for at summere op: når gruppe A i trafikken er en fare for andre i trafikken, er det ok for gruppe B også at være det?
Ikke for at moralisere, det har jeg i denne henseende ikke hjemmel til. Men jeg synes det er en interessant retfærdiggørelse.
jan 2012
Følger: 14 Følgere: 38 MC-er: 8 Emner: 55 Svar: 10.022
Og ja min holdning vil være den samme hvis det var min knægt ( omend det ville smadre min tilværelse at have mistet ham pga fejl opdragelse
Der findes lukkede baner til den slags kørsel , godt nok alt alt for få. men de findes.
Jeg er ikke hellig, kan sagtens køre som et svin, og tage tåbelige beslutninger i trafikken.. Men jeg kører ikke med dækket nr plade, og stopper og tager min straf når politiet giver mig et blink !
jul 2010
Uha da for en omgang matematik. men ja selvfølgelig er det da det - det er jo indlysende. Det må du også kunne forstå efter mikkel N´s meget tydelige og dybdegående analyse af min person og mine hensigter.
Det er jo et frit land og et "frit" MCG, men jeg undrer mig STADIG over, hvorfor et indlæg som dette nærmest tiltrækker mange flere af dem som det ikke er tiltænkt. og indlæggende I kommer med er for så vidt irrelevante - selvom I er ganske morsomme at "debattere" med..........
nov 2007
Det er nu i øvrigt ikke matematik; mere forsøg udi logik, mens vi venter på fyraften. Men det ved du jo godt, i og med du hævder at være lidt skarpere end de fleste. På MCG i hvert fald.
jul 2010
Men det gør ikke dit indlæg mere relevant mht. konteksten
jul 2010
mar 2007
Følger: 1 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 629
jul 2010
jan 2012
jul 2010
jan 2012
Vi er ellers nogle fandens karle.. Fyldt med løgn.. Temmelig anstrengende... Men vi har øl i pitten og strålende humør
jul 2010
Men det lyder da som om i hygger jer............... 0g det er da trods alt det vigtigste *S*
nov 2014
jul 2010
fedt statement ellers (eller....?)....... men totalt irrelevant i forhold til tråd
nov 2014
jan 2008
Følger: 15 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 9 Svar: 844
Mht. til inspirationsvideo'en, så er det fan'me den kedeligste "kør ligeud i kø" køretur jeg længe har set...
jul 2010
Har du selv prøvet en jagt?? -dog formentlig uden helikopter som er med her.
Man skal være ret cool for at synes det er kedeligt.... men OK. Måske vil du med ud at trille en dag? -Det lyder som om du kan lære fra dig!
jul 2010
#39 Mikkel...... åhhh gud.... indlægget her er IKKE!!!! henvendt til selvretfærdigende moralister, pansere, krakilske færdselslovsnørder, (de fleste) gamle mænd med blød hat og andet "godtfolk" i denne kategori.
-Den ER altså henvendt til målgruppen, som er til fart og sjov uanset tåbelige færdselsregler (MEN med hensyntagen til andres liv, velfærd og ejendom!).
Og den kategori er du implicit IKKE i!!! Derfor er dine indlæg malplacerede!
Jeg har intet imod folk der triller stille afsted, bare de ikke generer andre i trafikken - for hvor utroligt nogen/nogle måtte synes det er, kan langsomtkørende, overforsigtige eller personer med manglende kørefærdigheder - der dog ikke kører for stærkt, være LANGT farligere færdselsmæssigt end det flere har givet udtryk for, at de mener vi er. -Men sådan er fåreflokmentaliteten mange steder i DK/på MCG og hvor tåbeligt og kedeligt jeg end måtte synes det er, så er jeg da opmærksom på, at således er forholdene nu og engang.....
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.951
Det er ikke bare en klub, Deuce er alene mand en bande.
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.032
det kan være svært at forstå hvis man har sociopatiske træk
okt 2006
Tag nu lige tingene med et gram salt og lad dog være med at blive provokeret at formuleringen og læs mellem linjerne.
Manden vil ud og køre med nogle friske drenge, ikke nogle ældre herre på en gammel havelåge med sidevog
jul 2010
JEG har ikke den trang!!! Så det må være noget der kommer fra dig selv - du HAR åbenbart IKKE læst hvad jeg faktuelt skrev allerede i oplægget, men det er det sædvanlige med moralister som dig. I læser det i TROR der står og jeres hjerner spinder så videre i dette spor. Men I overser det der faktuelt står *SSSS*
Men vi kan jo deles om opgaven Du kan så overholde fartgrænser m.v. og så pløje folk ned (eller hvad det nu er du vil - aner det faktisk ikke) og så kører jeg en tur med helvedesdrengene i høj fart uden at skade/være til gene for andre eller deres ejendom.
Er du så tilfreds? (svar venligst i PM, da dine indlæg STADIG intet har med tråden at gøre!!!! - jeg skal nok tværes med dig her, hvis du ønsker dette - tænker bare der må være trættende for andre at læse...)
iøvrigt er det "interessant" at se på dine egne indlæg som fx : Fartkontrol razzia
Eller er det den nye hverdag med de mange fotovogne?
Tænkte der var nogen de sku ud og gi gas i det gode vejr
eller andre smarte bemærkninger som: Absolute freedom is as real as absolute perfection..........
"interessant" som sagt
sep 2012
Emner: 2 Svar: 38
Enig, én stor tudefabrik fyldt med moralister.
okt 2006
jul 2010
og hviske hviske.... (nogle af os kan sågar en gang imellem finde på at køre meget langsomt!!!!! så det er satme nogle rebeller du har med at gøre kan du godt forstå!)
okt 2006
jul 2010
okt 2006
nov 2014
jul 2010
jan 2008
de drejer til højre og derefter til venstre...og så lidt cykelsti...sgu ikke meget mere manøvre end på vej ind i enhver pit på en racerbane...(dog lider jeg ind i mellem af guldfisk, så måtte lige glo video'en igen)
God service med spotlight til dem der ikke har råd til at tænde lyset!
apr 2009
Følger: 5 Følgere: 77 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 2.279
mar 2007
jul 2010
Men efter din reaktion er jeg måske lidt i tvivl om du passer ind i vores gruppe .......
http://www.motorcykelgalleri.dk/video/diverse-mc/10786-politijagt___en_heldig_dag__
apr 2009
jul 2010
apr 2009
jan 2012
Du skulle have bedt betjenten om at give dig en bøde. Og kunne han ikke det skulle du have bedt ham lukke røven, og ikke spilde mere af din tid.. Han havde jo konstateret at du havde travlt
SÅ havde du fået snehvide respekt
jul 2010
jan 2013
Følger: 10 Følgere: 50 Emner: 90 Svar: 1.224
Man ved sku altid hvad der sku være blevet sagt , bagefter
jul 2010
maj 2011
Følger: 5 Følgere: 73 MC-er: 6 Emner: 47 Svar: 3.955
jul 2010
Og Skúlle du ikke mene at dit ævl er Tom-hjernet, så uddyb venligst hvordan pokker en oprettelse af en MC på MCg, kan rette op på et "raponeret renommé" - der er vist heller ikke denne gang sammenhæng i det du skriver..... vel?
jan 2008
btw. hvorfor det store had til politiet ?
sep 2008
Følger: 76 Følgere: 607 MC-er: 26 Emner: 381 Svar: 5.539
"Fuck klip! Vi slipper som regel godt fra at køre fra de nævenyttige sorte skattelakajer"
så er der åbnet op for en plads i mit Dumbass-registre, uanset hvor rebelsk man er, men hyg jer
jul 2006
Når hende snehvide bliver stoppet af politiet er hun sikkert lige så from.
mar 2007
okt 2006
Skal der virkelig ikke mere til for at provokere jer, end sådan en formulering, som der nu er her ?
Så er det da netop DIG, der er lige som indvandrerne, syntes jeg... Men det er jo bare min mening. Og husk nu, at det ikke er alle indvandrere der er eller opføre sig som dem du åbenbart hentyder til. Så generaliserende er du også.. Ja det er jo meget bedre....
Utroligt at en formulering kan få folk så meget op at ringe.... Nu er det jo langt fra os alle der syntes politiet er vores bedste ven... Dette kan der faktisk være flere grunde til...
Og hvis man så giver udtryk for dette, så kommer alle hellige mennesker frem.
UTROLIGT!!!!
jul 2006
Man kan jo også vende den om og sige, det er ikke alle politibetjente som er nogle idioter. Men den dag du får brug for dem, af en eller anden grund, har du sikkert en helt anden mening om dem. Men du er jo også en hård hund
Man kan bare ikke stille alle tilfredse og man kan heller ikke være venner med alle.
maj 2011
mar 2014
MC-er: 1 Svar: 78
okt 2006
Tom der var intet i det jeg skrev som var møntet på dig
jul 2010
Jeg var faktisk meget i tvivl om, hvordan jeg skulle svare dig denne gang og om jeg overhovedet skulle spilde tid på dig. Men efter som du startede provokerende (igen), så blev valget til sidst fra min side at give igen af samme skuffe - og det beklager jeg overfor andre herinde.
-og du overholder ej heller opfordringen til at holde dine, for tråden, uvedkommende personangreb på mig til en PM. Når du nu har så travlt med dine hypoteser om min person, og om hvad der er "rigtig og forkert (efter din mening) så synes jeg det er yderst mærkeligt, at du end ikke kan tage hensyn til andre på MCG vedr. de uvedkommende indlæg.
Jeg er temmelig optaget de næste 14 dage, så her er pasningsgarantien for dit vedkommende delvist suspenderet. Herefter skal jeg gerne genoptage diskussion med dig indtil du igen bliver træt.
Oxie skriver: "Man kan jo også vende den om og sige, det er ikke alle politibetjente som er nogle idioter".
OK – dvs. du anerkender at der er pansere der er idioter, som du kalder det. Så er vi så langt!
Principielt kunne jeg være fristet til at give dig delvist ret. Og statistisk og objektivt set har du forhåbentlig også ret. MEN – både arbejdsmæssigt og i det private netværk kender jeg ganske meget til den stil man lægger for dagen især heroppe nordpå – og ikke kun indenfor det trafikale område. Jeg har også nogen erfaring med Roskilde og Kbh. politikreds, men det ligger en hel del år tilbage. Og på det tidspunkt mindede Roskilde desværre meget om den facon man havde og har heroppe nordpå.
Oxie fortsætter: ” Men den dag du får brug for dem, af en eller anden grund, har du sikkert en helt anden mening om dem”.
DER er du så HELT forkert på den, eller også kunne jeg jo håbe, at du på enkeltpersonniveau har gode erfaringer (hvor mange???). så min holdning til politiet er såmænd ren empirisk baseret med et forholdsvist stort udfaldsrum. Skal jeg på en meget simpel måde forsøge at give en beskrivelse af panserne, så er det, at de er nogle dovne magtliderlige skiderikker, der kun kan magte- og hovedsageligt har interesse i, at skrabe penge ind til statskassen via især overvågning, ATK o.lign. Misbrug af deres magt er bestemt ikke ukendt heroppe i hvert fald - og de nyder det. Og har du brug for dem – det kunne være beviselige faktuelle trusler (ikke egen erfaring, men rigeligt fra andre klienter/fra mit netværk), indbrud, tyveri m.v. så løfter de sjældent en finger…….
Men det her er en meget lang og for tråden TOTALT uvedkommende snak, som ikke hører hjemme her. Derfor ENDNU engang en opfordring til jer hellige MCG-konger. HOLD jer fra tråde, der ikke vedkommer jer og hvor I ikke kan bidrage til konteksten. Og vil I gerne diskutere eller mødes? Jamen så gå til PM!!!! Det er andre totalt uvedkommende – når I holder så meget på formerne, som I åbenbart gør,” god stil” m.v. så må DET da være let at forstå.
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 612
maj 2011
mar 2007
jan 2008
Følger: 3 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 19 Svar: 778
Fik "skudt" dig forleden på Vesterbro/ Hobrovej..
Ps..Håber ikke det gør noget gutterne herinde ser din MC
okt 2006
maj 2011
nov 2008
Følger: 30 Følgere: 18 MC-er: 6 Emner: 55 Svar: 1.352
Han har kun et mål med sine tråde herinde: At pisse så mange som muligt af.
Det må være et fattigt liv, men I spiller altså med på hans idiot-kvætulanteri.
maj 2011
nov 2008
Ud med klovnen. Jo før jo bedre. Så kan han muntre sig på Scooter- eller Hamsterhalleriet..
maj 2011
jan 2008
Og lur mig om ikke "Snevide" bare lige skal have kick startet en diskussion, så dem der har en kort lunte hopper på vognen og accelerer med 180 km/t op i det røde felt
Når det så er sagt , skal man selvfølgelig ikke kalde folk nazist, eller anden racistisk skældsord ( feks. Gedeknæpper) osv.
Forsat god dag til alle og husk nu !
http://www.ulvenemc.dk/images/Dokummenter/Invitation2016.pdf
jul 2010
Men det er da interessant at mange er så int. i min (har nu altid haft flere) MC. Det er nemlig så ufattelig dejlig at nogen, herunder Tom, har så stor interesse i min person. Det er så dejligt
men for 117. gang forstår jeg stadig ikke, hvorfor personer som fx Nazi-Tom (han har jo altså bl.a. et naziflag i hans logo - altså nazi-Tom - HUSK han har angrebet mig på alle mulige mere eller mindre infantile måder og i flere tråde- så en lille bitte smule gengæld kan han vel tåle ..... eller?), der absolut ikke har noget relevant at bidrage med i en tråd, ALLIGEVEL blander sig - se DET er interessant *SSSS*
sep 2008
er interessant, det andet er ikke...
maj 2011
jan 2008
nov 2008
Tom lejlighed på øverste etage ledig.
Kræver totalrenovering.
maj 2011
jul 2010
Og vil du mødes face to face - så lader det sig også gøre - det har jeg også skrevet flere gange, så du har alle muligheder. ,
sep 2008
"Fuck klip! Vi slipper som regel godt fra at køre fra de nævenyttige sorte skattelakajer. Og de af os der har været knap så hurtige eller ikke har nået at dække/fjerne nummerpladen tager sq bare en ommer hos en "rigtig" køreskole...... *SSS*"
Står fast ved 70# og tuner så fint ud af tråden igen...
jul 2010
Så hold jer væk fra tråde I !!!!!! ikke bryder jer om, istedet for at sidde som en slags konger der vil bestemme hvilke husregler I nu synes der skal være. -Det er da en mærkelig holdning, når I nu har så travlt med at moralisere....
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 64
nov 2008
Tag nu og få oprettet din vilde racercykel, så vi kan se vidunderet!!! Hvis den findes.
maj 2011
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 30 Svar: 612
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 275 MC-er: 5 Emner: 130 Svar: 4.951
mar 2007
jul 2010
Og hvad er det der for en mærkelig pludselig interesse for min (jeg retter lige minE MC) om det så var en MZ jeg kørte på - hvad kommer det sagen ved? Altså igen, kan man ikke konkludere andet end I ikke kan finde noget intelligent at sige, I har INTET at byde ind mid i forhold til tråden, og egentlig KUN VIL kværulere .... eller...... altså hvad VIL i HER?????
Nazi-Tom vil så gerne vise at han intellektuelt slå mig med mange længder, så Nazi-Tom. nu har du så chancen igen (lige som i de andre tråde, hvor du ikke formåede det, så forventer jeg heller ikke det sker her)... hehehehe
nov 2008
maj 2011
mar 2014
Kim O, du burde holde din kæft. Du ved jo godt at du ikke laver andet end at rette folks stavefejl. Så din point falder helt til jorden. Galleri siger du, er ihvertfald ikke hvad du bruger denne side til. Jeg elsker fuldvoksne mænd der ser op til politiet som børn i vuggestue. Det er så sødt, især fordi i ikke selv ved hvor søde i ser ud.
maj 2011
mar 2014
Når man har det sjovt på tekst, er det tit ikke så sjovt, hvis det er uden smiley faces.
Så hey, hov
maj 2011
mar 2014
Hvad for noget medicin?
maj 2011
jan 2012
Jeg er MEGET MEGET vred på dig !!!!!!!!!!
ALLE med den mindste smule selvrespekt ved at man KUN kører maxi med den GRÅ mælkekasse fra enigheden.....
Har intet tilovers for jer rebeller der bare tror en mælkekasse er en mælkekasse
nov 2008
Hvor kom politiet ind i billedet?
mar 2014
nov 2008
maj 2011
jul 2010
Som sagt før i tråden her, til bl.a. Nazi-Tom. Istedet for det her kværulanteri i fuld offentlighed... så gå PB eller aftal et personligt møde med mig, så du kan få afløb for det du åbenbart har på hjertet. -Og som forventet kom der jo heller ikke denne gang noget som helst faktuelt intelligent fra dig vedr. mine spørgsmål.
Så nu prøver jeg lige at være voksen - Alle jer som INTET, absolut INTET har at bidrage med som er relevant for tråden, bliv væk!!!! -eller gå PB til mig, så skal jeg nok lægge øre til jeres tuderi og kværulanteri og i det omfang jeg kan finde tid skal jeg såmænd nok svare. Det her kan selv den almindelige bruger af MCG ikke være tjent med.
Men til jer nye som var med i går og forrige gang - FANTASTISK tur. Og med minimum 100 % overskridelse af hastigheder, over de hvide midterlinier, på baghjul og hvad I nu ellers diskede op med. Pissefedt (og forsvarligt overfor andre, som fx NaziTom der nok triller afsted med 40 - 50 kmt på motor- og landeveje hihi).
Til jer sjællændere: Prøv at skriv hvis I skal herover. Sidder ganske vist ikke så tit her på MCG, men skriv evt. i god tid, så laver vi sq lige en lille tur i det nordjyske/nordvestjyske
ha´ det godt
maj 2011
jan 2008
Hva faen Snevide , er du gået til filmen ?
jan 2012
Men videoen skader os alle
Når det bliver vist i medierne bliver hr. og fru. Jensen indædte mc hadere
Regeringens våben er flere ATK vogne og højere straffe til alle os der kun kører "lidt" for stærkt hvor der ikke....
Vi ender med at miste kortet i 3 år, og få en bøde på 2 månedslønninger for en hastighedsoverskridelse på 10% pga Gopro idioter som vedkommende på filmen
Tænk dig om inden du vil se "hardcore" ud på youtube.....
okt 2006
jan 2012
okt 2006
Og ja ja jeg så også station 2 idag, men glem ikke at der sker lige så meget i biler med unge mennesker bag rattet. Idag var det så bare mc´ister der var fokus på....
jan 2012
Så interviewes en håndfuld "weekend rockere" som hr og fru Jensen heller ikke bryder sig om ( vest = kriminalitet og vold) som proklamerer at de "kører lige så hurtigt de kan" ..... Vi ved godt at det er max 150 ktm på deres cruisere, men hr og fru Jensen hører det som 267kmt ligesom i videoen....
Bikerne roser mc'isten i videoen for sine køreegenskaber. Og giver udtryk for det fede i det adrenalin sus der er i "legen med døden" og fyrer " der er masser af plads" bajerjokes af......
Det duer bare ikke på landsdækkende tv.....
Programmet blev til pga den video, og resultatet blev " vi kører alt for hurtigt" næste kapitel er journalisten der holder fakta fra dette program op foran en politikker med trafiksikkerhed i valgprogrammet
Fakta er at den slags tåbeligheder på film skærper fokus på motorcyklerne i negativ retning..... At ingen synes nogle det var bedre at give os nogle steder vi kan køre stærkt, under sikre forhold er bedre end skærpede straffe, holder jeg aldrig op med at undre mig over....
Mvh Brian
apr 2009
jul 2012
Følger: 1 Svar: 14
jul 2010
feb 2006
set for mange film og for meget scifi
nov 2007
nov 2008
maj 2011
nov 2008
jan 2008
jul 2010
-Og tænk sig.... Aaaaaalle de her selvforherligende oldmindede motorcykelkørere der har så travlt med "frihed på mc".... aaaarhhhh sikke en omgang pis og skal jeg så også være stereotypiserende som Nazi-Børge og hans følgesvende, så er det nok jer der fyrer sådan en omgang pis af uden at have bare en lillebitte smule at have det i. Vor herre bevares.
-Og i al jeres ulidelige snævertsynethed, så har I ikke engang forestillet jer, at man kunne flere MC - så man naturligvis har til alle slags humør og vejrtyper. jeg gider sq da ikke kun have én MC. Det er da kun for fattigrøve og personer som Nazi-Børge der bare vil lade som om han er en satans karl/ "RIGTIG" bikerbisse (øhhhh NOT!) der både mener reelt at kunne argumentere og diskutere bikerliv og alt muligt andet meget meget klogt.
Selvfølgelig har en rigtig mand da flere MC! Var der ellers mere? KOM SÅ!!!!
jul 2012
Følger: 1 Svar: 14
Self. har du da flere cykler, er da slet ikke i tvivl..
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p280x280/14344808_10210142329732683_3760097002736332612_n.jpg?oh=3eaf4cf18056c9b0fc0f6a5d81450f56&oe=586854F3
jul 2010
Halvvild Køregruppe Aalborg 2016