{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

Ur fra Biltema i Aalborg / Næstved {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg har fået lidt af et problem! Jeg vil gerne have monteret et lille ur på min mc og jeg har fundet et i Biltema www.biltema.dk som lige vil passe perfekt. Jeg har også fundet ud af hvordan det skal monteres idet en anden her på MCG har et (det var derfor jeg også fik ideen)

Problemet er bare at der for det første kun er to af disse forretninger her landet og de ligger temmelig langt væk fra mig i hhv. Aalborg og Næstved og jeg er yderst sjældent (så at sige aldrig) i disse byer.

For det andet kan man ikke købe varer hos dem online og de vil heller ikke sende varer pr. efterkrav. Jeg har spurgt dem ad.

Det drejer sig om uret til 159 kr (varenr. 32-176) og holderen til 20 kr (varenr. 32-522). Jeg vil tro at fragten måske vil være på omkring 70 kr. for begge ting.

Nu vil jeg så spørge om der er nogen her på MCG der alligevel på et eller andet tidspunkt alligevel har et ærinde i et af disse to varehuse som kunne få fat i sådan et ur og holder til mig. Jeg betaler selvfølgelig forud og for fragt og det hele.

Ellers vil jeg da lige sige Godt Nytår til alle her på MCG. Som nybagt mc´ist her i 2006 har jeg haft meget ud af at læse de mange seriøse og spændende indlæg der har været gennem året! smiley

Med venlig hilsen
Thomas

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ur fra Biltema i Aalborg / Næstved
Kommentér på:
Ur fra Biltema i Aalborg / Næstved

Annonce