Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bobbins ..
  • #1   27. dec 2006 Buy it now og betaling via paypall er da ellers lige så nemt som en hvilken som helst anden netshop hvis man har visa eller andet kredit kort .... har tit handlet sådan det er jo faktisk en ebay shop vedkommende har ... så det er ikke en eller tilfældig privat person du handler med ... og ja det kan være svært og magte .... Brugte månedsvis med en dum tysker der ikke sendte min Öhlins dæmber som jeg havde betalt for ......... suuk tilsidst fik jeg gudskelov mine knap 3 K tilbage

• #2   27. dec 2006 Det kunne være jeg skulle sætte mig ind i det jan ..
    Men mangler stadig de bobbins der passer til min smiley

• #3   27. dec 2006 der er ikke så meget at sætte sig ind i ... opret dig ved ebay ......... opret dig på paypall ...... bestil ... følg linket og betal via din paypall konto så har manden pengene med det samme og kan sende med det samme ,,, Så længe du ikke handler med tvivlsomme private personer så er der ingen problemer i ebay ... husk at oprette dig på www.ebay.co.uk så foregår det hele på engelsk ... Ønsker du handle på den amerikanske ebay.com eller tyske ebay.de så er det samme login du bruger ...

• #4   27. dec 2006 Tak for det Jan smiley

Kommentér på:
Bobbins ..

Annonce