{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.553 visninger | Oprettet:

ATV, fra Hauge MC, men hvilken!? {{forumTopicSubject}}

Hej gutter, min bror har købt sig sådan en fætter! Han får den dog ikke brugt og har derfor bedt mig sælge den - men for at kunne sælge, har jeg brug for lidt information! Er der nogen der kan fortælle lidt om mærke, model mv.
Udfra nogen fotos!? Jeg ved det er et longshot. Biler og MC kender jeg til, men atv'er ved jeg så godt som intet om!

På forhånd tak for hjælpen! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ATV, fra Hauge MC, men hvilken!?
  • #1   3. apr 2016 Foto2

profilbillede
  • #2   3. apr 2016 Foto3

profilbillede
  • #4   3. apr 2016 altså hvis ikke det fremgår af maskinen eller salgs papirer, så er det jo bare noget kina gøjl...

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #5   3. apr 2016 Jeg synes at det billede hvor man kunne se at stellet var revnet under et motorophæng, pludselig forsvandt?

Skriv du bare "Kina ATV" og sæt prisen lavt. Ingen af os kan sige noget om hvad det er uden nærbilleder af enten motor eller stel.

• #6   4. apr 2016 Ville det mest oplagte ikke være, at ringe til Hauge MC?

Nummeret står jo på den..

• #7   4. apr 2016 Tænker du på det her Sajmon ? smiley

profilbillede
  • #8   4. apr 2016 Der er en Fb gruppe hvor der bliver solgt en del af den slags
    Køb og salg af MC / atv'er (kan ikke finde ud af at linke til den smiley )

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 281 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.700
    #9   4. apr 2016 Ja det tænkte jeg på - og hvis du så zoomer lidt ud, kan vi se motoren og derved få en lidt bedre ide om mærke og størrelse osv.

• #10   4. apr 2016 Jeg må se om jeg lige kan svinge forbi min bror og finde noget info på motoren - billedet af det knækkede ophæng blev slettet, da det er taget fordi det er relevant for en salgsannonce, ikke for at finde ud af hvilken ATV det er, så ingen grund til mistænkeliggørelse, jeg har trods alt selv taget fotoet, sjovt nok fordi det er vigtigt, blot ikke i denne sammenhæng, vel gutter - jeg ved godt det er komplekst, at forstå at ikke alting gøres i en ond mening, men i kan helt sikkert godt forstå det hvis i anstrenger jer smiley

• #11   4. apr 2016 smiley
    Det er bare fordi der går ghetto i den Mikkel smiley

Min bror/fætter har købt, og jeg som ikke ved noget som helst skal sælge.

Hvorfor ved broren ikke hvad han i sin tid har købt? Og kan ikke huske hvad han gav for banditten?
    Disse få informationer ville hjælpe enormt på salgsarbejde smiley

• #12   4. apr 2016 Brian S: Jo han ved skam fint hvad han har givet, det ved jeg også - Jeg grinede skam også af ham da han fortalte det, selv jeg vidste han havde betalt for meget! smiley - Men igen, hvad han har givet, har jo ingen relevans for mit spørgsmål, nemlig hvilken ATV er der tale om, hvis det er noget kinøjser sjov, jamen så er det en kinøjser, sådan er det!
    Jeg ved skam også hvem han har købt den af, men igen, det vedkommer ikke spørgsmålet! Hvis du tror der er tale om stjålne varer, så kan jeg berolige dig med at vi ikke just er typerne på den slags haha smiley

• #13   4. apr 2016 Er min kommentar opfattet som om jeg tror det er tyvekoster. Er det enten opfattet eller formuleret forkert..

Jeg mener... Din bror har vel ikke bare givet en håndfuld tusser for en blå atv, uden at vide hvor stor motoren er og hvad mærke/oprindelse maskinen er vel?
    Og har han givet 5000,- for en nyere 300cc maskine. Så kræver det ikke en studenterhue at konstaterer det ikke er japansk kram smiley

• #14   4. apr 2016 Ligner en Apex MX shark 100
    De bruges til rigtig banekørsel af børn. Så ikke noget kina skrammel. Lang tid siden jeg har kigget efter dem, men de har tidligere stået til 10-12.000kr. Dog gerne med opgraderet affjedring, udstødning mm. som jeg husker det smiley

• #15   4. apr 2016 der er jo 400 kina modeller den kunne ligne.... smiley så det holder ikke.. og bruger de virkeligt atv'er med variator til bane ræs ?

• #16   4. apr 2016 Der er sikkert 400 modeller som kunne ligne - men ingen er magen til
    det holder ikke? hvis du selv tror på det...

ja de gør. Den er som sagt til BØRN. Eller unge. 12 år cirka. Ring selv til Hauge MC og spørg om de har solgt Apex, og hvad det bruges til

• #17   4. apr 2016 det var pokkers... Børn på 8år køre ellers med manuel på de to hjulede... i hvert fald i vestjylland

• #18   6. apr 2016 Stephanie: I er sgu også så langt fremme derovre! smiley

Køre hurtigt, det ved vi i kan, det viser statistikkerne også¨, det er værre når det kommer til at styre og undlade at forulykke ;)(Forsikringsmand, de mest forulykkende unge mennesker statistisk set, er dem fra vestjylland, gerne unge mennesker der går på teknisk skole - Så er vi helt oppe og ringe!)
    Der er sågar sat uddannelse på, er du "mand"(stor dreng) og igang med Automekanikeruddannelsen og er fra de ydre områder i Jylland af, så er du statistisk set blandt de der mest sandsynlig ender med at blive repræsenteret i ulykkesstatistikker - Måske de unge knægte skulle øve sig på andet end at køre ud ad de snore lige veje på den jyske hede! smiley

Nå men til sagen, har fået fat i Hauge Mc, anede ikke hvor de egentlig holdt til, men det er åbenbart kun 10min kørsel fra hvor jeg bor haha - Så nu har jeg talt med ham, meget flink mand, sendt ham et par fotos(også af den knækkede ramme Brian smiley ...) og så må vi høre hvad svaret er! smiley

Kommentér på:
ATV, fra Hauge MC, men hvilken!?

Annonce