3.100 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Potentielt fælles værksted Aarhus Potentielt fælles værksted Aarhus

Hej allesammen.

jeg har i lang tid drømt om at oprette et MC hobbyværksted i nærheden af Aarhus, og nu har jeg muligvis fået fat i et lokale, lidt ude af byen i Højbjerg.

MEN MEN MEN
-jeg kunne godt tænke mig at finde ud af om der er andre der har samme passion som mig, der vil gå og skrue og customize på gamle/nye motorcykler? - og betale en månedlig leje for brug af et sådant sted (ja husleje er IKKE gratis i storbyen smiley )?
tror umiddelbart prisen ville lande på 5-800 kr per mand/mdr, for fri adgang (egen nøgle), opbevaring af MC og brug.
lokalet er 125 kvm og med beton gulve, dobbeltdøre, 2,40 meter til loftet, stor lås og rolig beliggenhed, matterede vinduer og alt i muligheder smiley

værksteds inventaret går jeg stille og roligt og køber ind.. men forvent lift, arbejdsborde, svejseapparat, båndpudser søjleboremaskine, vinkelsliber, alm værktøj, computer, køleskab med ØL osv... smiley

jeg tænker umiddelbart Caferacer, brat, custombikes, bobber, chopper, racer, offroad, enduro, knallert osv - uden nødvendigvis at nævne nogen rækkefølge/prioritet smiley

jeg vægter fællesskab højt, og i/vi ville blive "opfordret" til at mødes, samlet, en gang om måneden, over en øl og en pølse. (øv bøv)

selv, hedder jeg Anders, er 31 år, har lavet motorcykler i 5-6 år. min gadecykel er en SV1000 og har en gammel honda bobber, som skal bygges færdig. næste projekt er en caferacer.

hvad siger i derude? -er der nok folk i Østjylland, der ville syntes de skulle være med til dette?

VH Anders. (PS billede for inspiration)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Potentielt fælles værksted Aarhus
  • #2   24. mar 2016 Hvis værkstedet var i Helsingør var jeg også hoppet på den med det samme! God ide. Held og lykke med det.

• leif p
    leif p Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 8
    #3   24. mar 2016 Det lyder interessant. Gi´ en melding når der er flere på banen

• #4   24. mar 2016 Fed ide, kunne være fedt at lave et miljø/sted, hvor man kunne komme og kigge,skrue og hjælpe hinanden. Er selv fra Aarhus, ved dog ikke om jeg vil købe fast "plads"..

• #5   25. mar 2016 #4 ja Søren, det er sådan noget jeg tænker! smiley skal dog først have fundet ud af om det økonomisk kan hænge sammen (om der er folk nok, som vil være med) før det bliver til noget smiley

• #6   25. mar 2016 Vi er en 7-8 mand der går med samme tanke og har allerede været ude og kigge en del steder. Skriver lige en PB når jeg har snakket med de andre gutter smiley

• #7   25. mar 2016 #6 det må du da meget gerne gøre Husky smiley

• #8   25. mar 2016 Højberg er ikke dumt, vi i spmc har snakket om det også. Kunne godt være noget som jeg/vi var klar på...

• #9   25. mar 2016 #8 Kim, Hvad er spmc? smiley

• #10   25. mar 2016 Det er skam bare en facebook gruppe med en del gutter der køre sammen.

• #12   27. mar 2016 Hvis i mangler et sted at mødes og snakke nærmere om projektet så vil vi gerne lægge klublokale til jeres komsammen. Mvh , Bikerfriends Århus

• #13   1. apr 2016 Hej igen allesammen smiley
    -jeg har idag kigget på en lokation i Højbjerg, 125 kvm helt åben rum, nye epoxy gulve, 15 meter fuld væg med OSB plader klar til at hænge værktøj op på, dobbelt døre og masser af lys (en våd drøm faktisk)
    -på torsdag skal jeg ligeledes ud og kigge på en lokation i Brabrand, 125 kvm, hvor der er bedre indretning og større mulighed for udvidelse.

forhåbentlig er der nyt inden for 1-2 uger.

blot til info, så i ved der sker noget!

VH Anders Bossen

• Peter H
    Peter H Tilmeldt:
    feb 2016

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #14   2. apr 2016 Hej Anders. Hvis vi snakker i rimelig afstand til centrum, kan du regne med mig! Jeg har en gs450 84' der godt kunne trænge til at komme under kniven!
    - Peter

• #15   3. apr 2016 Hej Anders,

Hvis der er plads til flere og det som nævnt ikke bliver alt for langt fra centrum vil jeg selv gerne skrives på listen :)!?

Venligst
    Toby

• leif p
    leif p Tilmeldt:
    maj 2011

Følger: 1 Svar: 8
    #16   3. apr 2016 Hej Anders
    Hvis det bliver Højbjerg er jeg på.

Hilsen
    Leif P

• #17   13. apr 2016 Hej allesammen. hvis dem af jer, som er interesserede i en værksteds plads i Aarhus, være så venlige at melde jer ind i denne facebook gruppe (den er ret ny og meget uskøn smiley ) så vil jeg forsøge at koordinere og indformere der igennem.
    (spørgsmål bliver så også nemmere at svare på, da facebook har et lidt mere overskueligt notifikations system)

https://www.facebook.com/groups/1488496118076850/

del gerne linket, til jeres venner eller i grupper som i tror kunne have interesse.

VH
    Anders

Kommentér på:
Potentielt fælles værksted Aarhus

Annonce