1.542 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Køb af mc. Køb af mc.

Hej jeg mangler et par kloge ord. jeg er i min karrieres efterår, da jeg blev 18 var min første motorcykel en Honda 500 four k. Så fulgte en Suzuki gs 750, jeg lånte en Suzuki gs 500e i hele oktober måned sidste år. det var en fed fornemmelse, specielt da jeg havde lært den rigtig at kende og også begyndte at turde og lægge den ned i svingene, men jeg fandt ud af at skulle jeg have en mc igen og det skal jeg, så skal det være en med lidt mere skud i. Det har altid været min drøm at eje en Honda 900 boldor, men må indrømme at min tekniske og faglige snilde ikke ligger i at fejl finde og reparerer motorer. Så det er måske noget nyere jeg skal kikke efter, måske noget Honda 600, hvad mener i, på forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af mc.
  • #1   23. mar 2016 jeg mener at hvis du har fundet glæden ved at lægge en gs500 ned i svingene, så skal du ikke have en gammel tung havelåge som en boldor , den kører jo ikke ret godt , og er forældet ,(jeg har selv 2 cb 650 , og de er lige så ringe ) køb noget nyere og bedre , er du til cykler uden kåbe ,? eller ?

• #2   23. mar 2016 Budget ?

• #3   23. mar 2016 En Honda Hornet CB 600 er ikke noget dårligt bud - den har meget mere i sig end GS 500.

• #4   23. mar 2016 En Hornet eller en Bandit, eller SV 650 kunne være et fint skridt opad
    uden at ruinere dig smiley

• #5   23. mar 2016 En boldor er et tungt, bovlamt fortidslevn!!

Som nævnt, hvis man føler stor glæde på en gs500 så er der ingen grænser for hvor lykkelig du bliver på en moderne MC.

Alt efter hvor mange penge du vil binde i projektet er der et hav af muligheder.
    Til relativ små penge er der et stort udvalg i mellemklassen.eks:
    Honda hornet 600
    Yamaha 600 fazer
    Suzuki Gsr 600

• #6   23. mar 2016 Du får ikke noget sjovere end en MT07, og til den rigtige pris. smiley

• #7   24. mar 2016 Køb min Yamaha fz8 stærk og letkørt.

• #8   24. mar 2016 1) Find ud af hvor mange penge du vil bruge
    2) Find ud af hvilken körestilling du kan lide
    3) Find ud af hvilken type körsel du vil foretage dig

Det vil göre det meget nemmere at finde ud af hvilken type cykel du skal kigge efter

• #9   24. mar 2016 Tusind tak for jeres gode råd, budget jamen fra 0 til 50.000kr tror jeg, blot er jeg lidt ked af at i er hårde ved boldor"en, mc revyen skrev engang i 76 - 77 at det var den bedste motorcykel Honda nogensinde havde lavet, jeg er en årgang 59 så det er mere end 35 år siden jeg sidst har haft en mc, suzukien jeg kørte på sidste år havde kåbe og det var faktisk lækkert, og endnu engang tak for jeres råd, nu er der noget at arbejde videre med. Mvh. Jens

• #10   24. mar 2016 Misforstå det ikke Jens... men set med nutidens øjne, så er Boldoren et fortidslevn! Altså holdt op imod en mere nutidig motorcykel. Dog er der jo ikke noget galt i at holde liv i, og køre på en klassisk motorcykel! Det er jo en hel livsstil.

Med et budget op til 50.000kr (er der også sat penge af til udstyr så?) så kan du blive ret godt kørende! Der er faktisk et hav af muligheder.

Så hvis vi arbejder videre ud fra #8

- Hvilken kørestilling er du til? Det sports prægede, mere tilbagelænet eller en ting midt imellem.
    - Hvad skal den bruges til? Altså fra ''En tur ned til ishuset hveranden søndag'' og til ''langtfart i europa''

• #11   24. mar 2016 Boldoren er stadig en dejlig maskine, men den er tung både at trække rundt med og i sving. Den står stadig højt på min liste over "all-time-Greatest" men køreegenskaberne (forud for sin tid som de var) er langt fra hvad de moderne maskiner kan præstere.
    Køb den af notsaltiske årsager og hold liv i en klassiker eller hop på en lettere kørt maskine af nyere dato.

du kan evt kigge på nogle nyere udgaver af den gamle cb "bolledreng"
    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=222901014&scopeId=MB&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=cb1300&pageNumber=2

Kommentér på:
Køb af mc.

Annonce