{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

www.carpimoto.com - erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG,

Jeg bestilte d. 3/12 06 nogle stumper hos carpimoto i italien via hjemmesiden nævnt i overskriften. Jeg fik en bekræftelse på bestillingen samme dag og har også fået et ordrenummer. Nu er der gået 19 dage og jeg har stadig ikke hørt fra dem, til trods for jeg har rykket dem pr. mail. I ordrebekræftelsen er et link til en ordrestatus på de bestilte varer. Statussiden kan ses på min profil, lagt ind som billede nr. 6(det kan desværre ikke blive tydeligere).

Følgende refererer til billede nr. 6 på min profil:
Den røde cirkel: "Order is waiting to be checked on-site".
De to gule cirkler: Mine adresseoplysninger er ok.
Den blå cirkel: nuværende status på min ordre, dvs. den mangler at skifte status såvidt jeg forstår?
De to grønne cirkler: Den status min ordre gerne skulle opnå.

Cirklerne har jeg selv påført for forståelsen af spørgsmålet.

Jeg vil derfor høre om der er andre som har erfaring med carpimoto? og i så fald hvilken?

Mit MC projekt skulle nødig blive den nye IC-4 skandale smiley

God jul!

Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  www.carpimoto.com - erfaringer?
  • #1   23. dec 2006 Ja, har også handlet ved dem og har oplevet ca. det samme som de andre.
    Der gik også ca en måned før jeg fik mine dele pga. en enkelt stump, som han ikke havde hjemme.
    Og deres ordrestatus side behøver du ikke kigge ret meget på, da de tit glemmer at opdatere den. Det skete i hvert fald i mit tilfælde smiley
    Men ellers er de rigtig flinke til at svare mails og de ringede tilmed også til mig, da han havde fået stumperne hjem for, at fortælle at de var på vej.
    Så må vel egentlig siges at være ok, nu når det er en italiener man handler med smiley

Ellers vil jeg også gerne anbefale Red Racing Parts fra Italien. Han er super hurtig og sender stumperne, som han har dem. Jeg bestilte engang en søndag og havde tirsdagen efter. Mega flink og holder altid en opdateret med hvor lang tid man skal vente inden stumperne er på vej.

- Henrik

• #2   23. dec 2006 Har handlet med dem en 4-5 gange. ALle gange er tingene kommet indenfor en uge. Du kan trace din pakke på deres hjemmeside.

• #3   23. dec 2006 Okay, tak for svarene! Det må være min bestilling der er gået i vasken på mystisk vis til trods for jeg har et ordrenummer. Jeg gir den til starten af januar og så prøver jeg at bestille igen, der er jo trods alt lidt til sæsonen starter igen smiley

God jul allesammen smiley

• #4   23. dec 2006 hey har for 2 min siden bestilt nogle varer fra dem så håber ikke jeg får samme problemer...

Kommentér på:
www.carpimoto.com - erfaringer?

Annonce