956 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Valg af MC - LS 650 Valg af MC - LS 650

Jeg skal gøre det kort:
Jeg er brændt varm på ideen om at bygge en LS 650 om til en bobber - jeg har aldrig set en i virkeligheden - ja derfor slet ikke kørt eller siddet på een.
Jo mere jeg kigger billeder og læser om den - bliver jeg bange for at det er et håbløst projekt når man er en mand på 186cm...? - Altså at den bliver alt for lille til mig.

Er der nogle som kan be eller afkræfte mine anelser?

På forhånd tak og god aften.

Venlig hilsen

Jacob Hansen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af MC - LS 650
  • #1   15. mar 2016 Er 180 og synes jeg sad noget klemt. Havde ikke fremrykker på som nok ville ha hjulpet.

• #2   15. mar 2016 Det er ikke nogen gigant mc, meget lig en ældre harley i fysisk størrelse selvom man ik tænker over det. Den kører og trækker suverænt godt.

Et andet styr med risere og et buchardt/ seeger fremrykkersæt, så kan du sagtens opleve køreglæden af en 160 kg 650'er smiley
    - du skal smide en del for et sæt, så ved du det

God jagt

• #3   15. mar 2016 Ud og prøv.

Det er en billig driftsikker cykel. Men den er ikke ret stor, og har ikke meget kraftoverskud .

Ud og prøv smiley

• #5   16. mar 2016 jeg er 185 og nyder at køre på min ls650 har fremrykkersæt men føler ikke at det er nødvendigt, sad også fint på den før det kom på, hvis du bor i nærheden er du velkommen til at prøve den.

• #6   19. mar 2016 har kige taget mit fremrykkersæt af da jeg hellere vil have en motorbøjle på og det er desværre ikke muligt med fremrykkersættet uden at skulle lave div ændringer. Sandt at sige føler jeg ikke den store forskel og hvis endelig er den bedre at sidde op nu og jeg er stadig 185cm. sættet sælges hvis der er interesse for det

• #7   20. mar 2016 Hej Bjørn; tak for svar og tilbud! Jeg valgte dog at hoppe helt over i den anden grøft og købe en 1400 Intruder. Den passer i hvert fald fint i størrelsen til mig!

• #8   20. mar 2016 Det er et virkeligt lækkert valg. Stort tillykke med dit valg. Jeg Bille ønske jeg havde pengene til sådan en. Er den lagt op herinde

• #9   20. mar 2016 En cool lille og lav bike med masser af bundtræk.. smiley
    Syns dog den er for klejn og lav til mine kun 181cm i standard opsætningen.. smiley
    Men med det rette styr og et fremflytter sæt ka den da blive fed.. Måske endda gøre den endnu lavere.. Super low rider style..! smiley
    Cool..
    Hygge mæ prrojektet, og HUSK at lægge lidt billeder op til os engang imellem, - altid sjov og interessant at følge med i den slags!!
    smiley

profilbillede
Kommentér på:
Valg af MC - LS 650

Annonce