{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Læder dragt
  • #1   13. mar 2016 Det du søger findes ikke smiley vi handler alt for meget i udlandet til at man kan have en butik med meget på lager til fornuftige priser.

Du må rundt til alle forhandlerne i området og se hvad de har, med mindre du tager turen syd for grænsen og finder en af de butikker der har et ordentlig lager smiley

• #2   13. mar 2016 Jeg syntes efterhånden det er sørgeligt at det skal være så svært at drive en ordentlig forretning herhjemme.. Der er bare visse ting som man ikke kan / bør købe på nettet, og i min optik er dette en af dem, primært pga. Pasform m.m. Jeg må køre lidt rundt og kigge i næste weekend, for det må være muligt at finde noget.. Og vil helst støtte en dansk butik frem for at sende penge ud af landet...

• #3   13. mar 2016 Det er en konsekvens af det du selv efterspørger Christian " til den rigtige pris"

Vi kan jo ikke forstå at den rigtige dk pris er 1500,- højere end den rigtige Tysklands pris vel ? smiley

• #4   13. mar 2016 Nu er det ikke 1500 som vælter mit budget, men det kunne jo være at der er tilbud hos en forhandler eller et udsalg af sidste års modeller... Regner med at priserne ligger omkring 6-8000 kr herhjemme for en fornuftig dragt...

• #5   13. mar 2016 Købte en Dainese dragt herhjemme, til samme pris som i udlandet. Find en dragt du synes om og kan passe, så prøv og tryk forhandleren lidt på maven, så kan det være, du får den til en fornuftig pris. smiley

Kommentér på:
Læder dragt

Annonce