930 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

TL 1000R VS VTR TL 1000R VS VTR

Jeg vil ha cykel igen og er nået så langt at at det skal være V2 1000ccm meget muligt en af disse 2 modeller lad mig høre for og imod.
Husk venligst på jeg er ikke nogen moto gp køre og blir det aldrig og har ingen tanker om at skulle bruge den til bane kørsel.

På forhånd tak mvh Martin.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte spejl og hylde op 400 kr.
  • Rengøring af hus 1.100 kr.
  • Ophængning af fladskærmstv og stort spejl 900 kr.
  • Ophæng af spejl med lys 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TL 1000R VS VTR
  • #1   5. mar 2016 TL1000R er lidt tung i sving ifht VTR Firestorm. Overvej alternativerne Aprilia Falco/Tuono eller en RSV. Eller TL1000S der er lidt mere brugervenlig end R modellen

• #2   5. mar 2016 Nu var det lige TLR og VTR jeg havde kig på.

• #3   5. mar 2016 Så hvis nogen vil rådgive dig ift. at overveje andre modeller, så skal de lade være? smiley

Ud og prøv nogle forskellige når der bliver vejr til det! smiley

• #4   5. mar 2016 Ejer en TL 1000 R...
    Lyden og momentet bliver man aldrig træt af...den kræver lidt respekt pga motorbremse og synes personligt at min fzr 1000 exup var nemmere at skyde af ud af sving osv..
    Har aldrig prøvet Hondaen men sikkert også en ganske fin cykel..

Ud at prøve begge før du handler:-)

• #5   5. mar 2016 Er det VTR 1000 firestorm?
    I så fald, så er det Hondaen der kører bedst, mens TL-R har den vildeste motor.

• #6   5. mar 2016 uanset hvilken af de 2 cykler du vælger, kommer du helt sikkert til at elske lyden og momentet, og kan kun tale udfra TLR, men den er ihvertfald ufattelig solid og stabil og virker på ingen måde "tung" i hverdagen. Held og lykke med søgningen, lyder spændende.

• #7   5. mar 2016 Hej syndes sammenligning mellem TL 1000R og Firestorm er lidt ved siden af da TL måske skulle samlelines med Honda,s Vtr SP 1000 i stedet, der ville jeg vælge Honda,en har prøvet begge to og Honda,en kan man godt mærke der er nogen der har gået op i hvordan sådan en skal køre . TL 1000 er også en god maskine men er tung i svingene efter min mening men begge to gode valg. held og lykke med valget.

• #8   5. mar 2016 #7: TLR er på ingen måde i klasse med SP1/2. SP'eren var en superbike der vandt på banerne. TLR blot en der lignede.

• #10   6. mar 2016 Har haft et par Firestorms, begge mont. med High up Titan potter fra Leo Vince, DET gav KANON lyd, cykler er letkørte, de første modeller lidt tørstige og lidt mere "brutale" ifht Ducati 916, jeg kører på nu! PS, har stadig et sæt leo Vince bulder potter liggende!

• #11   6. mar 2016 Firesporet de første modeller kører godt, wheelievenlig og tørstig...

Kommentér på:
TL 1000R VS VTR

Annonce