1.107 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

dennis J
dennis J
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Sidetasker fixed vs "løse" Sidetasker fixed vs "løse"

Hej der ude.

Hvad er jeres erfaringer med sidetasker? Jeg sidder og kigger på tasker for første gang til min GSR750.
jeg har kigget på hard bags hvor de monteres med beslag og har quick release, og så har jeg fundet nogle uden beslag der fastgøres med stråpper.

Der er væsentlig forskel på prisen, 3200/1000 så jeg vil gerne høre jeres mening om dette, jeg kommer måske til at køre med tasker 1-3 gange på en sason, hvad er jeres mening/erfaring med dette?

Links:
stråpper:
http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-side-bags-pair-Suzuki-GSR-750-Givi-WP405-25-liter-/281937193176

fixed:
http://www.ebay.com/itm/Givi-Set-Side-Bags-Set-3D600-Suzuki-GSR-750-11-14-Fitting-Kit-Easylock-/391371013489?hash=item5b1f87bd71:g:WEMAAOSwUV9Wo~sE

Venlig hilsen Dennis

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sidetasker fixed vs "løse"
  • #1   3. mar 2016 Jeg mest til hårde kasser *fnis*
    de tager også fra når man vælter *fnis*
    de bløde hænger tit *fnis*

har prøvet "smid over" tasker (*fnis) og de røg på udstødningen konstant
    brændte tasker har man ikke lyst til...

• #2   3. mar 2016 Jeg kørte med bløde smid over tasker i mange år, nu har jeg investeret i en sæt alu kasser og har endnu ikke fortrudt det

• #3   3. mar 2016 Jeg har haft et sæt " smidover tasker " jeg syntes det er en god løsning hvis det bare er engang el to om året. På min profil er der billeder hvor de er monteret på min Buell, der hang de 9000 km på roadtrip i USA uden problemer.

• #4   3. mar 2016 Smid over tasker skader lakken hvis man ikke passer på.
    Og ja, pludselig står man og tramper på ens tøj i nødsporet fordi udstødningen har sat ild til det i den bløde smid-over taske som er gledet lidt ned under kørslen.

• dennis J
    dennis J Tilmeldt:
    mar 2016

#5   3. mar 2016 Gode indputs. Tror jeg må ud til en forhandler og smide nogle tasker hen over, og se hvor godt de sidder der på. Ellers må jeg punge ud.
    Tak for svarene

• #6   3. mar 2016 Jeg kørte til Harzen med et par "løse" siddetasker, jeg havde lånt, sidste forår. Jeg oplevede, at jeg måtte stoppe flere gange for at trække taskerne på plads og spænde efter. Samtidig havde jeg ikke pakket den helt nøjagtige samme vægt i hver side, hvilket gjorde, at de satte sig skævt, når jeg kørte. Taskerne passede ellers nogenlunde på cyklen.
    Jeg regner stærkt med at købe nogle, der holdes fast af et beslag her hen på året. Evt. SW-motech, der ser rigtig spændende ud.

• dennis J
    dennis J Tilmeldt:
    mar 2016

#7   4. mar 2016 #6 Ja jeg fandt dem faktisk også kort efter jeg lavede opslaget. 2300 med beslag. skulle man få ny cykel kan man jo nøjes med kun at købe nyt beslag. Med de indputs der er kommet tror jeg også det landet på et sæt fastmonteret.

• #8   4. mar 2016 Har været i norge på sommerferie 2 gange. Første år med smidovertasker andet år med faste tasker.

Ferien blev SÅ meget nemmere med et par ordentlig stive tasker der er vandtætte osv. smiley

Kommentér på:
Sidetasker fixed vs "løse"

Annonce