{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Icon Stryker back protector pros & cons {{forumTopicSubject}}

Hej med jer,

Jeg er ved at købe rygskjold, og da jeg i forvejen har en Icon Overlord jakke, hvor Icon også har lavet et rygskjold til, der passer ind i lommen i ryggen, ville det være nærliggende at købe dette.

Er der tilfældigvis nogen der har erfaring med dette rygskjold, eller evt, en holdning til det?

Det er jo ikke verdens dyreste rygskjold, men kan godt lide tanken om, at det permanent sidder i jakken, så glemmer man ikke at tage det på.

En video kan ses her:
https://www.youtube.com/watch?v=F9AEC4FHjQQ

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Icon Stryker back protector pros & cons
  • #1   3. mar 2016 Fordelen ved det man tar på som det på billedet er at når det bliver 30 grader i den uge der er om sommeren kan man nøjes med en hættetrøje som man kan få med kevlar i smiley

• Newbie.
    Newbie. Tilmeldt:
    jun 2013

Svar: 2
    #2   3. mar 2016 Hej jeg kører med denne model. Fordelen for mig er følelsen af at være godt beskyttet, den kan godt blive lidt varm, men den er meget let, da det er reaktions skum under stødpladerne.....
    Det er en fornøjelse at have på.
    Jeg har den på, både under læder dragten, og den er perfekt under tekstil jakken, til den hyggelige aftentur, hvor temperaturen falder lidt.

profilbillede
  • #3   3. mar 2016 Cool. Har også kigget på Field Armor, men er nok lidt mere hub på rygskjoldet, da det kan proppes ind i jakken. Men tænker da at komforten sikkert er nogenlunde ens på de to modeller.

Kommentér på:
Icon Stryker back protector pros & cons

Annonce