{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.601 visninger | Oprettet:

Hvilken maskine skal jeg købe. {{forumTopicSubject}}

Vi har idag en ældre CBR 1000 F som vi har været utroligt glade for, en frisk maskine, men fruen vil gerne sidde lidt bedre. Hun føler hun sidder med for bøjede ben, selvom hun kun er 160 cm høj.

Vi overvejer umiddelbart 4 forskellige cykler, og forventer at investere omkring 125000 kr.

BMW K 1200 LT
Honda ST 1300
Honda 1500 Goldwing
Yamaha FJR 1300

Jeg vil gerne have kommentarer omkring erfaringer omkring disse, ligesom at hvis der er et godt alternativ.

Det skal være en maskine som er super til lidt længere ture, gerne frisk, men med god komfort, så et par halvgamle fjolser som os kan komme ud at opleve lidt.

Mvh Aage

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken maskine skal jeg købe.
  • #1   28. feb 2016 Yamaha FJR 1300 er den eneste af dem du nævner, der kan andet end bare at køre ligeud.
    De tre er helt OK maskiner hvis du pendler mellem Rom og Århus ugentlig.
    Hvis du vil have det lidt sjovere med sving og samtidig stabil ved høj fart, så er det Yamaha´en. Fruen sidder bestemt også godt bag på Yamaha´en.
    smiley

• #2   28. feb 2016 Intet frisk ved K1200LT eller GL1500.

FJR1300 ville af de 4 være mit valg, ST1300 er dog ikke lang fra.
    Gode alternativer er Suzuki DL1000 V-Strom og BMW R1150/1200GS.

• #3   28. feb 2016 Vi har skiftet fra Yamaha gts1000 til bmw r1150rt og der er min frue på 156cm i højden svært fornøjet, og det er jeg også, utrolig letkørt og slet ikke i samme tunge stil som k1200lt som min far kører, de to kan slet ikke sammenlignes... smiley

• #4   29. feb 2016 ellers er der vel muligheden for at få forlængere på fodhvilerne

Kommentér på:
Hvilken maskine skal jeg købe.

Annonce