1.716 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Parkering Parkering

Hvordan er nu reglerne for parkering med mc?
Må man stadigvæk gerne "bare smide" oppe på fortorvet?
Jeg arbejder på en stor byggeplads på Nørreport og det er jo umuligt og finde gratis p-pladser herinde...
Skal jeg gælde mig til at tage min mc eller koster den også?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parkering
  • #1   1. feb 2016 Er ikk fra København men mener at have læst hvis det en zone med de nye p automater hvor man bare skal skrive nummerplade ind digitalt kan man ikk gå uden om.

Om det kommer eller er sådan nu ved jeg ikk

• #2   1. feb 2016 Kreativt, jeg ved det godt!......
    http://www.mctc.dk/?id=26993

• #3   1. feb 2016 smiley

profilbillede
  • #4   1. feb 2016 Du skal være obs på om de nye p-automater er oppe. Hvis de er, så skal du betale for parkering.
    Jeg arbejder ved pilestræde. ca 200 meter fra Nørreport. Her er de gamle automaer stadig.
    Du skal parkere som en bil, eller i de pladser der er markeret til MC.

Nb. Der er mc parkering ved pladserne langs nørrevoldgade. Der kan du næsten ikke komme tættere på Nørreport.

• #5   1. feb 2016 Kort nej, stil dig langs kanten eller i en bås. alle automater vil blive skiftet ud i hele kbh, og skulle blive klart til Marts 2016. KBH går over på et digitalt betalingssystem.

• #6   1. feb 2016 Æv!

• #7   1. feb 2016 En gang kunne man lave tricket med at tage et dækken med til cyklen, og så ellers sætte det fast under for- og baghjulet.

De må ikke røre din cykel og kan ikke se nummerpladen. Og tror næppe politiet gider rykke ud for at assistere med at fjerne dækken...

• #8   1. feb 2016 #7 går den stadig?'

Man kan vel også have noget clip-on nummerplade og så tage pladen med når man går. Eller lade den stå med haveriblink.

• #9   2. feb 2016 Det eksisterer der desværre ikke et generelt svar på. Det nærmeste er, at de håndteres som en bil (motorkøretøj), men der er rum til at kommunerne og de enkelte politikredse kan lave specielle dispensationer. Spørg i politikredsene, og spørg dig selv om du altid ved hvilken Kommune du er i?

• #10   2. feb 2016 #8: Pas. Jeg skriver engang fordi jeg har gjort det inde på Østerbro, hvor den stod parkeret på græs eller tomme asfaltpladser. Det er to år siden, så er ikke sikker på om de har fundet en måde at tackle den på siden smiley

Jeg fik ingen bøde, men de tre cykler ved siden af min gjorde.

• #11   2. feb 2016 Skru nummerpladen af og tag den med i tasken, når du parkerer. smiley

Vi motorcyklister skulle lave en demonstration, hvor vi står tidligt op og okkuperer alle parkeringspladsen ved hhv Borgen og Københavns Rådhus fra kl. 6 om morgenen. Simpelthen for tumpet, at MC'er fremover skal spærre en parkeringsplads for en bil, i en by, hvor der er mangel på pladser.

• #12   2. feb 2016 Jeg snakkede med vagten på jobbet og han sagde jeg bare kunne holde ved cyklerne, der er lavet en lille holde plads inden på grunden, så den holder på privat grund og ikke på fortovet ????
    Så nu jeg er glad igen hehe

Kommentér på:
Parkering

Annonce