512 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

En faker er på spil En faker er på spil

Jeg er over bevist om der er en faker på spil her inde han har 2 tilmeldte maskiner, man kan se der ikke er plader på nogle af dem, ved godt det ikke nødvendigvis er fake, men han sidder og smider om sig med lave karaktere kun for at "ja pisse folk af" Det er helt tydeligt.
Personligt er jeg sgu ligeglad, for det med karaktere er ikke værer end man kan nulstille dem....

Her er de http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=73
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=81

Hvad kan man gøre????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En faker er på spil
  • #1   7. feb 2005 I stedet for at sidde og pisse folk af med dine mærkelige karaktergivninger burde du hellere lade være, hvis du tænker på min egen er jeg fløjtende ligeglad, der har jeg fået en indikation af hvad folk mener, så kan en stemme ikke rører ved det, men der er andre der er ved at være træt af det....

• #2   7. feb 2005 Og det mindste man kan er at begrunde sin karakter når folk spørger.

• #3   7. feb 2005 Det er det jeg personligt mener så må du jo være aldeles snæversynet, hvis du ikke kan værdsætte andre der har lavet en masse ved deres maskine brugt en del penge, er der så ikke en masse Harley og Ducati links der er bedre at side og lege på når alt andet her inde åbenbart ikke intrasere dig???

"Ja det fatter jeg sgu ikke du gider bruge tid på"

• #4   7. feb 2005 Du er Sq en fin fætter Henrik flere af din slags ville gøre det hele lidt sjovere *G*

• #5   7. feb 2005 Tom

Det vil sige at du ikke mener der lavet en kølle ved min eller har jeg fuldstændig misforstået dig, eller tænker du kun på racere for så fatter jeg ikke hvad du ville inde på min profil,

Ps er jeg selv meget til racere men ikke lige råd til det nu "jeg vil gerne kunne kører hver dag"

• #6   7. feb 2005 Nat Henrik...

• #7   7. feb 2005 Tom

Du kan jo sætte mig lidt på plads ved at tage et par billeder mere da der kun er et af din Ducati, med den fine port i baggrunden????

• #8   7. feb 2005 Det er en klassiker ikke et kåbe dyr, den har jeg ikke hørt før, skinner for meget, den var sq egentlig meget go.

G nat

• #9   7. feb 2005 karakter:
    jeg mener godt en Virago 250 kan få 7!!!!!! hvis jeg vurderer en Virago, er det jo ikke sammenlignet med en 999s!!! de 2 maskiner kan jo ikke sammenlignes! så er det sammenlignet med en enden virago 250.for dem er der jo også forskel på! ligesådan med en GS 500, som der kører tusindvis af. hvorfor kan en GS 500 ikke være ekstra lækker, sammenlignet med andre GS 500??!! min mening, og derfor giver jeg 7 taller til mange forsk. cykler...

Kommentér på:
En faker er på spil

Annonce