Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xenon
  • #1   2. dec 2006 du skal sætte en anden pære hvor der er en balast med til samt et lednings net. på det led net er der et stik hvor du sætter dit nomale stik i fra din alm pære. også er der en plus led og en minus led du skal forbinde. ellers er der ikke noget stor problem at montere.
    mvh allan h

• #2   2. dec 2006 kort sagt, det er mere eller mindre det samme som at skifte en almindelig pære.

Der går bare nogen ledninger fra xenon pæren til en ballast som skal monteres et eller anden sted på cyklen. Andet er der ikke i det.

Desuden plejer der at følge en instruktion med, så det er lige til at gå i krig smiley

• #3   2. dec 2006 takker, men hva koster det ca? Vil i heller ik mene at det giver et meget bedre lys?

• #4   2. dec 2006 Jo det giver en del bedre lys, har selv lige monteret det på bilen. Og når man har prøvet Xenon én gang, vender man aldrig tilbage til halogen smiley

Et kit med 2 pærer + 2 ballaster koster 2.000 kr hvis det skal være "wideview prime" (et af de bedste mærker)

Du kan evt købe det sammen med nogen, så er det billigere smiley

• #5   2. dec 2006 (link fjernet)

De sælges dog også i bilexperten, samt der er andre der forhandler med det mærke.

• #6   2. dec 2006 Takker mange gange vatslav, men læste i nogle "gamle" forum indlæg at det ik er lovligt passer det? Hvis ja ved du hva bøden lyder på? Og bliver man så indkaldt til syn??

• #7   2. dec 2006 det er rigtigt at det ikke er lovligt medmindre du har diverse ting som MC'er ikke har...

Bøden er vist nok 500 kr. og du kan blive indkaldt til syn. Men jeg kender INGEN der har fået bøde for xenon eller blevet indkaldt til syn.

Det eneste du skal er, at skifte tilbage til halogen, når cyklen skal synes.

Politiet går dog ikke meget op i Xenon. (i hvertfald ikke på biler) Har selv kørt bag en politicykel for ca. en uge siden, uden at blive stoppet.

• #8   2. dec 2006 Der er iøvrigt et topic under styling om det også. Eller 3 for at det ikke skal være løgn.
    Jeg overvejer også selv at smide et kit i min nyeste.

• #10   3. dec 2006 kan man virkelig sparer 1000kr på Ebay ???

Jeg søgte lige på xenon h4 og fandt noget til 99.99£...det er sgu da vildt billigt!

• #11   3. dec 2006 Frank L -

Mja, det er godt nok billigt, men hvad gør du hvis ballasten går i stykker? Jeg har betalt lidt mere, men til gengæld har jeg også 2 års garanti på ballasterne smiley

• #12   3. dec 2006 ½ pris er da værd at overveje

• #13   3. dec 2006 Tjo, hvis man tør at satse. Jeg har tit hørt at ballaster kan fejle, så jeg ville ikke turde at gøre det smiley

• #14   6. dec 2006 De holder ikke en måned de billige kit, du får hvad du betaler for. Jeg sælger Wideview med garanti på ballaster.

1899,- for et kit af de bedste wideview.

Se min profil i bunden, der står telefonnummer og mail for bestilling.

• Jesper S
    Jesper S Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 10
    #15   23. jan 2007 Kunne ikke lade vær med at bryde ind i debatten. Xenon er virkelig nemt at montere, bare lige en styreenhed/ballast som skal monteres.

Men der kan måske være penge at spare på ebay, samt andre steder i danmark. Men jeg vil dog råde jer til at passe meget på, da der produceres utrolig meget dårligt xenon!!

Mangler du xenon til din MC, så send mig en mail på info@xenonzone.dk - så finder vi ud af noget godt til dig.

Kommentér på:
Xenon

Annonce