1.618 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Motorcykel FILM Motorcykel FILM

hey alle MC fans er ramt af MC feber og indtil jeg kan få mit MC kort og MC til foråret vil jeg se nogle drenge røvs dvdfilm med MC'er og at stille lysten:-D kender kun torque og biker boys andre forslag ??????

giv gerne karater hvis du har set den scala 1-5 smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motorcykel FILM
  • #1   28. nov 2006 ghost rider
    kings of the street
    las vegas extrems

det er bare nogen af dem man kan købe fra usa og her hjemme. prøv at søge på goggle.

mvh allan h

• #2   28. nov 2006 Hvis du vil ha gode film kan doku'erne her anbefales:
    Faster
    The Doctor, The Tornado & The Kentucky Kid
    The Long Way Round

Jah jah, det er ikke drengerøvsfilm, men er man lidt interesseret i mc vil de helt sikkert også fange an.
    Og så kan de alle sammen købes billig på amazon.co.uk

• #3   28. nov 2006 Nå ja... Jeg vil give de 3 film 5 stjerner til hver en tid, hehe smiley

- Henrik

• #4   28. nov 2006 Nu er det nok ikke lige hva du tænker på......
    Men i en helt anden boldgade.....
    Jeg regner med at skulle tygge mig igennem "The long way round" Ewan McGregor (obi fra starwars) & Charley Boorman jordomrejse på mc....her i vinter
    Den har ligget og samlet støv længe.

Desuden div. film fra Isle of man TT
    2004,2005 og 2006 som jeg ikke rigtig har fået set endnu smiley

Derudover er der self klassikkere som easyrider osv.

Og de der Ghostriderfilm ......syntes bare har man set 5 min har man set det hele smiley
    Jeg syntes det er kedeligt....

• #5   28. nov 2006 der er også

fuld hammer med charlie sheen
    stone cold med bryan bosworth

• #6   28. nov 2006 til peters true de ghost rider er lidt kedlige + de skal virke vildt realistiske men er vildt opstillet og til tider ret amatør komiske men det er okay med en six pack og et par venner så behøver man ikke at følge med så meget smiley

• #7   28. nov 2006 The Motorcycle Diaries, eller som den rigtigt hedder Diarios de motocicleta...
    Den har vundet en del priser, men efter som jeg ikke kan spansk, syntes jeg den er for lang...

• #8   28. nov 2006 Peter s -
    Glæd dig til Long Way Round. Når man først kommer igang, kan man slet ikke stoppe igen... Jeg har siddet oppe til langt ud på natten, fordi jeg liiige skulle have det næste afsnit med, hehe. Og det var serien jeg så... har ikk læst bogen, desværre

• #9   29. nov 2006 (Der Klovn) Tysk action film. Men der er da lidt sprøde mc scener med =0)

• #10   29. nov 2006 Hej David
    Har hørt at the worlds farstes indian med Anthony Hopkins skulle være god, den er ikke en overdrevet men baseret på virkelige hendelser.

Kommentér på:
Motorcykel FILM

Annonce