2.010 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

en god historie eller et godt styrt en god historie eller et godt styrt

som overskriften siger hvem har stået på snotten gennem tiden, Hvad var konsekvensen.. Hvad gik galt .. evt en god historie om man glemte et sving og landede i en Sø, løb tør for benzin og måtte gå 16 km i regnvejr osv. 2 af Mine venner sku køre og glo på damer med 15km i timen , så den bagerste mc ser ikke den forreste bremser og bum bum så ligger der 2 nye kawa på jorden foran tøserne ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en god historie eller et godt styrt
  • #2   19. dec 2015 tja om det er en god historie. mit første og eneste styrt. Maks 5 km.t. t-kryds og korn på vejen. så lå jeg på siden. kostede Ca 22 af de lange ved mekanikeren, heldigvis var der kasko på cyklen dengang.

• #4   19. dec 2015 sys du min tråd bære præg af det;)

• #6   19. dec 2015 Det må have været en lang bakke

• jacob J
    jacob J Tilmeldt:
    maj 2015

Følgere: 1 Emner: 8 Svar: 145
    #7   19. dec 2015 Hov hov min gamle sporster går da fint 145kmt uden jeg falder af. smiley smiley

• #8   19. dec 2015 , på vej hjem fra job kl 23, på en mørk landevej, og i tæt tåge, stod der en ko, midt på vejen, ramte den med ca 80 kmt, og fik en lang flyvetur, ud på en mark, fik nogle knubs og en totalskadet mc..

• #9   20. dec 2015 #8
    Hvorfor lavede du ikke en ko-vendig smiley smiley

• #10   20. dec 2015 den havde 8 patter, så jeg blev forvirret smiley

• #11   20. dec 2015 Har engang præsteret at trække min gamle z 1000 fra 1976 fra Christianshavn til Nørrebro en fredag eftermiddag i myldretiden, for at finde ud af at jeg havde glemt at tænde Benzin hanen..
    Det sker kun en gang!

• #12   20. dec 2015 Jeg kunne ikke lige få drejet nok j et sving så jeg tog en tur ud på en bygmark der lige havde fået gylle, det var bare fed

• #13   20. dec 2015 Tja styrtede med min 16 årige datter bagpå... dvs vi stoppede før en stejl nedkørsel og ups farmands venstre ben landede i et hul og der blev kun lige 10cm for langt ned til jorden. Jeg styrtede og lå med venstre ben fastklemt under 239kg ged. Datteren sprang elegant af ca midt i styrtet og bukkede sig ned og sagde; far kom nu op, hvorfor ligger du der ? Det ser dumt ud Jeg sidder sgu fast... så blev der grinet og rejst både mand og ged op.. Kæft en bule i selvtilliden jeg fik der.. Geden kunne rengøres for græs og lidt jord.
    Mit ansigt skulle lige ha en reset bagefter.

profilbillede
  • #16   20. dec 2015 Hold op dem har jeg mange af. Men tror det dummeste jeg har lavet, er at styrte i ryttergården på Brono med 0km/t pga. mine bukser sad fast i fodhvileren, så jeg ikke kunne sætte benet til jorden.

• #17   20. dec 2015 Ha ha bare kom med dem.. havde egentlig regnede med folk havde lavede større bommerter end der er kommet frem ..

• #18   20. dec 2015 Jeg higsidede på Panonia ring pga. Jeg havde glemt at tjekke dæktryk. Den eneste gang jeg har kørt mc med baghjulet forrest og plus 100kmt i en sky af dæk røg, også gjorde det ondt smiley

• #19   21. dec 2015 havde en kammarat, som sammen med sin storebror, kom ud fra et diskotek, satte sig op på den store NORTON, spillede seje, og gav gas, de kørte en halv cirkel bevægelse, og væltede, da storebror havde glemt at den var rat låst.og folk jublede. hc

• #20   23. dec 2015 Valgte at køre, trods jeg følte mig skidt tilpas. Fik et blackout, og endte i en kæmpe kampesten (se album) og kvæstede både mig selv og kværnen.
    Resultat, har mistet glæden og lysten til at køre.

• #23   20. dec 2016 Puhhhh....

Interesseren for motorer og to-hjulere startede jo med cross hjemme på markerne. Det i sig selv har jo generet mange styrt... Selvfølgelig uden udstyr og gamle aflagte styrthjelme.

Husker specielt min ene kammerat Jacob, som kørte på en 80cc Suzuki Quadbike, en fin lille atv med balondæk og elendige styregenskaber. Den lagde sig ganske enkelt på siden, hvis man drejede med bare den mindste smule fart på smiley

Jacob valgte så engang, netop at tage et sving lidt for hurtigt... hvilket resulterede i at han forsatte mere eller mindre sidelæns igennem et trådheng (elektrisk). Husker stadig tydeligt hans hyl, som kom med fine intervaller på 1-2 sekunder, eftersom han lå viklet ind i både trådhegn og atv. Det var fandme humor!

Jeg selv har desværre ikke så mange styrt på samvittigheden... Mit eneste styrt på vejen var på en scooter. Jeg arbejde dengang som feje/arbejdsdreng på et lille mc værksted, og jeg fik jo hurtigt at vide hvordan man på bagdækket kunne se om ejeren var en tøsedreng eller ej... Resultat... Jeg skulle satme ikke have tøsedrenge-streger på mit bagdæk. Så der blev satme trænet i at få den lettere optimerede Yamaha JogR til at komme længst muligt ned i svingende.

Og jaa... Når man presser sig selv, så køre man jo også over evne på et tidspunkt smiley fortsatte lige ud i en rapsmark, forhjulet rammer plovfugen og jeg får en flyvetur på et par meter hen over styret.

Mit mest pinlige øjeblik på MC er så på en gammel Virago 1100 (det i sig selv er vel egentlig pinligt nok i nogens øjne). Jeg havde lige fået kørekort, og min far havde pågældende Virago holdene, men ikke selv kørekort. Så jeg fik lov at lufte den fra tid til anden.

På det tidspunkt var jeg lige begyndt at se min daværende kæreste (nu kone) og havde lokket hende med på en lille køretur... egentlig lidt mod hendes vilje. Meeen man var jo en fandens kal smiley og skulle spille lidt drengerøv på en mc man slet ikke måtte føre... living on the edge you know.

Skæbnen vil så, at den gamle Virago vælger at dø 3-4km fra mine forældres gård, midt ude på bøøøøøøhlandet. For satan sådan en gammel ged er tung at skubbe hjem, op og ned af bakker ude på landevejende smiley Lige så sej jeg var da vi kørte hjemmefra, lige så lille var jeg godt nok da jeg måtte have hjælp af tøsebarnet til at skubbe det store lokum hjem igen.

• #25   20. dec 2016 Tilbage i the old days, da jeg var en lille pige og kørte på en voldtunet Yamaha 4-gears, så frøs gashåndtaget fast en vinter og i stedet for, at trække koblingen, så panikkede jeg - der gik ikke mange sekunder før jeg lå nede på jorden sammen med den og lavede det flotteste hjulspin i cirkler indtil det gik op for mig, at det nok var en god ide, at slukke for den.

Kommentér på:
en god historie eller et godt styrt

Annonce