2.766 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Morten
Morten
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12

Planlæg rute Planlæg rute

Hej

Hvad bruger I til at planlægge MC ruter i, hvis I skal på tur?
Har bestilt lidt overnatning i Norge og Sverige til sommer, og jeg skal gerne lave et par flotte ruter deromkring, men jeg bliver lidt træt af at bruge motoplaner.de, også ind og kigge på google maps for at se, hvordan vejen ser ud. Men hvad bruger I?

God jul og godt nytår smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Planlæg rute
  • #1   15. dec 2015 jeg har fået en dårlig vane.. Jeg køre bare... jeg bestemmer mig for et mål og så køre jeg bare.. Sluk GPSen og musikken i ørene.. nyd maskinen og udsigten.. smiley

• #3   15. dec 2015 har en enkelt gang brugt tourstart
    men ellers tjekker jeg lige Google maps inden jeg køre hjemmefra ellers bare afsted

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    feb 2015

Følger: 10 Følgere: 3 Svar: 61
    #4   15. dec 2015 Jeg bruger og er rigtig glad for "Tourstart"
    .

• #6   15. dec 2015 Jeg bruge Tyre.

• #7   15. dec 2015 Jeg bruger Sygic som jeg har downloaded på min tablet. Du kan lave waypoints og vælge de veje du vil køre på.. Personligt synes jeg den er rigtig god.

• Per O
    Per O Tilmeldt:
    dec 2015

Følger: 2 Svar: 2
    #8   15. dec 2015 Hvis det er længere (weekend eller mere) laver jeg ruten i Tourstart og uploader den til GPS (Garmin Zumo 390lm) Har samtidig en fane åben i GoogleMaps så jeg kan se hvordan vejen og landskabet ser ud. Google Streetview bruges også flittigt.
    Tourstart har mange gode detaljer og muligheder, hvis man bruger lidt tid på at sætte sig ind i det.

/Per

• #9   15. dec 2015 Har planlagt mine roadtrips i USA med Google maps , som "grov planlægning"
    Så tager jeg den bare hen af vejen hvis noget spændende kommer .....

• #10   16. dec 2015 Tourstart brugte jeg til at lave en fed tur til Norge i forsommeren. Jeg havde dog lidt problemer med at downloade turen til den nyindkøbte Tom Tom 400, men det lykkedes til sidst.

Kommentér på:
Planlæg rute

Annonce