{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Kræmmer.... {{forumTopicSubject}}

Så er det efterår, men det er nu jeg håber på at kunne gøre et kup.
Jeg kommer fra Sønderjylland, så jeg vil kalde mig selv lidt af en kræmmer.
Har tænkt mig at købe min nye motorcykel omkring juletid eller lige efter. Håber på at kunne lave en god handel, når motorcykel sæsonen er på sit laveste.
Vil købe en motorcykel til ca. 100kilo fra ny hos en forhandler.
Skal jeg prutte om prisen. Få incl levering. Bedre potte. Få beklædning/hjelm med i prisen.
Hvad synes I?? Erfaringer/ideer.

Jeg vil utrolig gerne føle at jeg har gjort en god handel:)

Udover ovenstående kunne jeg godt tænke mig at høre om Enghavemotor??
Jeg har ikke købt noget endnu, men været på besøg mange gange;)!!!!
Jeg har aldrig i mit liv fået så god betjening. De er altid glade og informative.

Tak og god weekend:)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kræmmer....
  • #2   16. nov 2006 Gå efter af få din "rabat" i form af varer.

Så investerer forhandleren sin indkøbspris, og du får varer med en værdi der for dig svarer til hans udsalgspris. Det er en win-win situation for jer begge smiley

• #3   16. nov 2006 Enghave tager røven på dig, på enten den ene eller den anden måde hvis du prutter om prisen. Ham skal du "sutte" på hvis du vil gøre en god handel.

Har kun dårlige erfaringer med enghave hvis man vil gøre en god handel

• #4   16. nov 2006 Enghave tager røven på dig, på enten den ene eller den anden måde hvis du prutter om prisen. Ham skal du "sutte" på hvis du vil gøre en god handel.

Har kun dårlige erfaringer med enghave hvis man vil gøre en god handel

HAH så skulle han prøve handle med en Nordjyde ...

• #5   16. nov 2006 takker...

Jeg aner ikke hvad en motorcykel koster i indkøb for forhandleren, så det er lidt svært at prutte.. Ønsker heller ikke at gøre forhandleren sur og tvær;).. Måske lidt.. Så har jeg muligvis gjort en god handel..

Har også hørt andre steder at Enghave skulle være flinke indtil de har solgt deres mc.. Derefter er de ikke nær så flinke.. Det er skidt...

• #6   16. nov 2006 Avancen på en Mc skulle efter sigende være MEGET ringe.. så derfor skal du forhandle varer!!

• #7   16. nov 2006 Jeg har aldrig købt cykel hos Enghave, men jeg har brugt dem meget til dele (sådan en ged som jeg har, eksisterer i en mulliard varianter, så det er rarest at have en dansk forhandler imellem af og til).

I den sammenhæng har jeg kun haft gode erfaringer med dem.

I øvrigt - ligegyldigt hvor god eller dårlig en forhandler er, så finder du altid nogen her, der vil svine ham til.

Husk: Man er altid to om at handle!!!

• #9   16. nov 2006 du kan evt handle lidt med de kommende service mc'en skal ha, så viser du også interesse for at bruge deres værksted "og det er noget der virker" smiley

Kommentér på:
Kræmmer....

Annonce