{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Vinter klargøring. {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg er lidt i tvivl hvad jeg skal gøre ved min mc inden den skal "pakkes væk". Den skal stå i et isoleret rum hvor der ikke er frost.
Har lige haft cyklen til syn og vasket den ren.

Hvad skal jeg mere gøre?

Hvad kan man bruge for at få udstødningen til at skinne som nu igen?

Hvad kan man gøre for at kåben igen skal se ny ud? det er pt som om den er lidt mat?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vinter klargøring.
  • #1   10. nov 2006 Lakken skal bare ha en go gang voks ....

Udstødningen kan du evt. polere med Alu magic .. prøv lige bagpå og se om finishen bliver som ønsket ...

• #2   10. nov 2006 (link fjernet)

• #3   10. nov 2006 Husk at starte den og lad den blive helt varm inden du sætter den ind, så det overskydende vand fordamper, tro mig, det er alle steder, når du har tørt den (evt blæst den af" så er der mindst 0.5 liter vand tilbage.

• #4   12. nov 2006 Sådan en ny cykel er rimelig nem at gøre flot igen .
    Du har allerede fået mange gode råd , din kåbe er nok fyldt med insekter er de tørret ind er de svære at vaske af ,så her er en gang polering nødvendig, forrørene skal poleres med autosol så bliver de som nye (kik min profil de har kørt 39000 ), altid fuld tank (så ruster tanken ikke indvendig ), og så har jeg sat den på centerbenet og lavet to lægter der passer til gaflen så hjulene er fra gulvet. har du lige vasket den er det en god ide at dreje hjulet når du kommer forbi, klodser og skive kan ruste sammen , så de kan bremse rystende når det bliver sommer.
    God kort vinter herfra. Keld.

Kommentér på:
Vinter klargøring.

Annonce