{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
703 visninger | Oprettet:

125CC Enduro hjælp? {{forumTopicSubject}}

Hej MCG. Jeg står med tanken om at købe en 125cc Enduro maskine. Jeg har kigget på en KTM EXC 125cc & En Yamaha WR125R. Har fået fortalt at Yamahaen er mere en begyndercykel og det passer jo fint til mig, men vil samtidig gerne have en med noget træk i.
Den skal bruges til offroad (Grusstier og leg) samt hverdags brug på normal landevej.
MC'en skal kunne køres med A1 Kort, har i andre forslag? Evt nogle erfaringer i vil dele? Ting jeg skal vide inden jeg køber en?

Mvh Mads.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  125CC Enduro hjælp?
  • #1   19. nov 2015 Yamaha'en passer lige ind på A1 kortet og er derfor det oplagte valg i mine øjne.
    Der er meget mere træk i ktm'en, men det må man ikke på A1 alligevel og derfor vil det, såfremt ktm'en lovligt kan drosles, være lavere vægt og bedre affjedring/komponenter du opnår ved at købe ktm...

• #2   21. nov 2015 Har selv haft en yzf r125 som deler motor med Wr125x/r'eren og den er bundsolid. Må dog sige at det på større veje bliver lidt småt med kræfterne. Den skal gerne have 8-9000 omdrejninger før den følger med trafikken.

Ktm'en er en 2 takt racerjern uden seperat olieblander. Dvs. at der skal blande 2 takt olie i benzin før det hældes i tanken, hvilket ikke er så forfærdeligt praktisk til hverdagsbrug. Men på offroad siden er den LAAAANGT foran yamaha'en...

• allan m
    allan m Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   23. nov 2015 Der er også hyosung xr125 som går rigtig godt
    Den er billig og af god kvalitet
    Jeg har kørt 4000km på min her i sommer
    Km er kørt på motorvej .strande .skov og grus

Kommentér på:
125CC Enduro hjælp?

Annonce