{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.833 visninger | Oprettet:

Nu er markedet endnu bedre! Ny søgning :) {{forumTopicSubject}}

"Hvad har I nu lavet ?", tænker du! Og kan jeg bruge det til noget? Ja!

Nu kan du søge specifikt efter lige det, du har brug for i markedet. Du kan filtrere søgeresultaterne let og hurtigt via navigationen i venstre side. Når du får oversigten over de ønskede resultater, vil du se at siden er overskuelig og at der er flere informationer fra annoncen i listen - så er det lettere at bevare overblikket. Og så går det tilmed hurtigt! Bum!

Vi har tilføjet postnummer og bynavn i alle annoncer, så du ved om varen er i nærheden af dig - og ikke kun i din landsdel. Et billede siger tit mere end tusind ord - og derfor har vi også lavet større annoncebilleder på søgelisten.

Bruger du mobilen, så har vi også lavet en ny filtrering af annoncer - tjek den ud, den er mega fed! Og ja, både Android og Iphone-app’en er også opdateret. smiley

Mvh. Rikke/MCG

Ps. Giv lyd her i tråden, om du kan lide det - og sig også til, hvis der er søgefunktioner, du mangler!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu er markedet endnu bedre! Ny søgning :)
  • #1   18. nov 2015 Det hjælper, men jeg syntes stadig man mangler muligheden for at filtrere på flere mærker samtidig.

fx. KTM, Honda, Suzuki i en søgning.

• #2   18. nov 2015 Fin ide med postnumrene.

• #3   18. nov 2015 Jeg kunne rigtig godt tænke mig at kunne gemme en søgning samt lave søgeagenter på dem, så jeg får en mail når der kommer stumper jeg har interesse I. Det kunne godt gøre dette marked meget attraktivt.

• #4   18. nov 2015 Godmorgen. Lækkert marked allerede været en fornøjelse..

profilbillede
  • #5   18. nov 2015 Meglt flot

• #7   18. nov 2015 Glemte sgu hvad det her handlede om smiley hvad var spørgsmålet igen?:)

• #8   18. nov 2015 Nej, det bliver kun ringere! Hvorfor ikke bare melde rent ud, at i vil være en Facebook-klon? Og jeres sidste store "forbedring" har heller ikke rigtigt slået igennem, det skulle være "meget hurtigere" - jeiii - har prøvet med 3 forskellige PCer, så det er sgu nok her det er galt!! Og når jeg er i gang med at hælde vand ud af ørene, TROR i selv på at alle de "selfies" at #4 lægger op, er ægte?? Hvis det er tilfældet, er jeg smuttet, for så er jeg blevet en del af noget jeg ikke vil!! Jeg vælger så at tro at trolls har det nemt PT smiley smiley

• #9   18. nov 2015 Haddock: Det har du helt ret i og det vil også blive tilføjet henad vejen smiley

Nikolai F: Det er også en af de ting, vi har på tegnebrættet smiley

Tom L: Vi er kede af, at høre, at det ikke går så hurtigt, som forventet hos dig. Det prøver vi at tjekke op på, men vi vil gerne høre, hvad det er, du mener, der ikke er godt ved markedsopdateringen her - gerne, hvad du synes mangler, som Haddock og Nickolai F beskriver smiley

Mvh. Rikke/MCG smiley

• #10   18. nov 2015 #9 Den "markedsopdatering" har jo også lige været mere end det! Og jeg henholder mig til jeres sidste store "forbedring for brugerne" - det virker sgu ikke engang nu - konstant skal man tilbage for at rette en tekst, 7/8 gange - øh nej, 11/12 - men det er jo nok bare mig!!! Måske jeg også er den eneste der ser at forum er dødt for tiden, når man ser bort fra politiske debatter, der burde køre et andet sted! Men held og lykke, det får i da brug for smiley smiley

• #11   18. nov 2015 Mængden af indlæg og kommentarer er i hvert fald markant faldet. Det er ikke nødvendigvis markedets skyld.

Der kunne være en tilfældighed. Men det kunne også være udtryk for, at opdateringerne som regel desværre gør tingene værre (og trækker det over mod Facebook-helvedet). Don't fix it if it ain't broken.

• #12   18. nov 2015 #11 Markedet har så ikke skylden, det har altid været fyld af kræmmere der ikke har anden interesse i MCG end at få solgt deres skrammel! Hvis man bare følger lidt med i brugt markedet generelt, er der nogen der "falder I øjnene"! Ikke at de ikke skal have lov til at annoncere, men ligefrem fremstå som seriøse brugere, når man nærmest lever af at krejle - arhhh

• #13   18. nov 2015 hvornår kan jeg bruge appen optimalt med min ipad ????

• #15   19. nov 2015 Søgning fungerer dårligt lad os sige jeg vil søge efter en Kawazaki ZX9R.
    Nogen skriver ZX9R, andre ZX9-R eller ZX9 R her skal ens søgning ramme hvad folk finder på - den bør lige tænkes ind.
    En tænkt situation kunne også være en TL 1000 S eller R, her går det endnu mere galt da det skrives som TL1000S TL1000R TL1000 S TL 1000R TL 1000S TL1000 R osv osv rammer jeg ikke lige sælgers valg, ja så kommer der intet frem.

• #16   19. nov 2015 Mit brug af siden er i hvert fald faldet markant siden jeres opdatering af designet på mobil og tablet. Det er med jeres ord blevet så brugervenligt, at det i mine øjne ikke fungerer.

• #17   19. nov 2015 Mere farvelade, langsommere navigation, mindre overskuelighed, mere reklame, mindre MC - det er ikke SÅ meget raketvidenskab hvorfor aktiviteten er dalende.

• #18   19. nov 2015 Hvor meget af den dalended aktiviteten er kun sæsonbestemt grundet vinteren? Som jeg husker det var den det samme sidste år. Kan vi se nogle Google statistik?

• #19   19. nov 2015 Mc galleri er sku da altid dødt udenfor sæsonen..

Kommentér på:
Nu er markedet endnu bedre! Ny søgning :)

Annonce