1.289 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Dagens bommert Dagens bommert

Har døjet med at DRZ'en ikke rigtig lyste ordentligt og ville lige tjekke det i dag. Lang lys virker som det skal, men synes ikke der er bål nok på kørelyset. Finder så ud af der ikke er lys på, og det er positionslyset der har fungeret som kørelys. Fint nok tænker jeg, prøver at skifte pære to gange. Samme resultat. Jeg var helt sikker på de her to pærer var nye, da de lå i en åben pakke og lignede de lige var blevet pakket ud, samt at lederen inden i pæren var intakt.

Da ingen af pærerne lyser tænker jeg det måtte være en løs forbindelse, så jeg går i gang med at tjekke ledningerne, med samme resultat. Ingen kørelys.

Da jeg lige er ved at opgive kommer den gamle så ud i garagen og spørger hvor de to pærer der lå på bordet er henne, hvortil jeg svarer at jeg sidder med dem begge og ikke kan få lys på mc'en.

Det kunne han nu godt forstå, for begge pærer var nogen der var pillet ud af bilen.. Men nu ved jeg da ledningerne op til min forlygte ikke fejler noget.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dagens bommert
Kommentér på:
Dagens bommert

Annonce