1.112 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Action kamera Action kamera

Hej MCG.
Jeg skal ud og rejse i 4 måneder, i syd og Centralamerika. Vi skal bruge kameraet til at filme vores tur og tage billeder. Derefter skal det bruges til at sætte på mc'en.

Jeg har overvejet, at købe et gopro 4 silver, men måske kender i et bedre til prisen ?
Der skal være mulighed for ekstra udstyr:-)

Håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Action kamera
  • #1   1. nov 2015 Sony hdr-as200v
    Garmin virb elite

Begge gode og med Gps i smiley

• #2   1. nov 2015 Garmin virb xe skulle være ligeså godt som gopro 4 silver i følge tests!

• #3   2. nov 2015 Har selv et GP 4 silver og er meget tilfreds, især skærmen bagpå er jeg meget glad for. Og så er formen på det godt hvis msn skal hav det på i et mount på brystet ellet panden ved f.eks. løb.
    Sonys action cam laver rigtig flotte billeder ( også bedre en GP, efter min mening) men jeg syntes det har en træls form. Og så skal der købes et dyrt hus ved siden af hvis man som mig gerne vil bruge det til dykning.
    Garmin xe har jeg ingen erfaring med, med dets spec ser fine ud, men der er vist ikke skærm på?

Jeg er glad for mit GP 4 silver, det opfylder mine behov og har brugt det til både sejlads, dykning, løb og mc kørsel..

• #4   2. nov 2015 GP4 Silver har bl.a. superview som ingen af de andre mærker har. Alene det ville få mig til at blive på GoPro. Der er mange værdige konkurrenter, men ingen har same lækre billede og lyd som et GoPro i mine øjne. Jeg ville også tage et GP4 Silver som du selv skriver, da det virker som der hvor man får mest for sine penge. smiley

• #5   2. nov 2015 #4 hvad er der så fantastisk ved superview (jeg forstår det bare ikke) - er det ikke kun software der strækker billeder i siderne? Det må da kunne klares efterfølgende hvis man er til det.

• #6   2. nov 2015 ville også ta den sony, over 1000kr billigere og ca lige så gode i test som gp4 black

• #7   2. nov 2015 Sony's billede kvalitet er det eneste punkt hvor jeg syntes det er et bedre valg. Har en kammerat der har det og det har en bedre billedestabilitet end mit GP4 silver, når men ser det på tv efterfølgende. Men formen på det er efter min meningen irriterende, da det er i f.eks. et chestmount rager næsten 10 cm ud fra kroppen..Desuden er udvalget af uoriginale mounts ikke helt så stort til sony som til GP.. men Sony er glimrende hvis det bare skal sidde på en mc eller en selfi pole.. der mangler man jo heller ikke skærmen..

• #8   2. nov 2015 Sony har noget anti rystelse til billedet plus bedre i tus mørke,
    Syntes nu Sonys er bedre på en del punkter, og ikke mindst prisen,
    Du kan bruge gps Mount med en adapter hvis man syntes der ikke er nok fra Sony

• #9   2. nov 2015 har haft gopro i mange år efterhånden, dog ikke lige sidste nye, så hvad der er bedst ved jeg ikke, men overvej hvor nemt det er at skaffe stumper til det i vælger ude i verden når det nu skal med på sådan en tur...
    Der fås i hvert fald gopro stumper i enhver lufthavn verden over...
    billedkvaliteten er imo ikke afgørende mellem de nævnte, da de alle er supergode...overvej hellere priser/mulighed for ekstra batterier, huse, holdere osv..

• #10   2. nov 2015 Mange GoPro stumper kan godt bruges på de andre kameraer smiley

• #11   2. nov 2015 jeg ville så vælge Garmin virb.
    det er vandtæt som det er uden extra kasse, dog ikke til dykning.
    det kan styres fra en mobil eller Garmin zûmo gps.
    der findes forskelige extra dele til det.

Jeg mener også at have læst at batteriet holder længere end GP.

Jeg har også selv et fra Denver, men når det sidder i sin vandtætte kasse så begynder det at dugge rundt om hvor linsen sidder pga. varme udvikling og man får en kedelig drømme tåge ring på optagelserne, jeg ved ikke om GP får det efter lang tids brug.

Men mit bud er Garmin Virb tjek selv en lille film jeg har lavet med mit her.
    Det Virb jeg har er på restsalg i Elgiganten til 700 kr
    https://www.youtube.com/watch?v=vxNShErVe6s

• #12   2. nov 2015 Problemet med dug kan løses ved at bruge antidug puder som er lavet til bla. gopro, alternativt poser med silica kugler som ligger i fx. skotøjsæsker. Jeg har aldrig problemer med dug når jeg dykker med mit GP4 silver. Som i øvrigt også kan styres fra mobil eller tablet via wifi, dog ikke under vand;)

• #13   2. nov 2015 Er der ikke stadigvæk varmelegeme i de nye gopro's ? har aldrig oplevet dug med mine gamle gp2'ere - men har ikke dykket i koldt vand med dem...
    Ski og varmt dyk har de aldrig haft dug problemer med - ej heller mc kørsel i regnvejr

• #14   3. nov 2015 Tak for de gode indspark! Venter lidt med st købe det:-)

• #16   3. nov 2015 #15

Sikkert et fint kamera, men.. jeg har svært ved at tage sælgere seriøst når de i deres salgstekst skriver usandheder om konkurenternes produkter for at fremstille egene produkter i et bedre lys.
    Desuden kan deres e-handelsmærke ikke verificeres.. igen, det virker useriøst.

• #17   4. nov 2015 Lige er hurtigt spørgsmål igen! Kan mounts købt på ebay bruges til noget? Tænker mest gp kopi smiley hvis nogen har et link til gode billige mounts, så skriv endelig !

• #18   5. nov 2015 Ja, de fungere fint. Jeg har ikke er specifikt link men har købt noget forskellige efterhånden.

Kommentér på:
Action kamera

Annonce