1.554 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Michael S
Michael S
Emner: 50 Svar: 236

Stjålne mc + knallerter i gellerup, station 2 Stjålne mc + knallerter i gellerup, station 2

Jeg så lige "Station 2 - politirapporten" her til aften fra gellerup hvor de stoppede en masse stjålne scootere og motorcykler, så hvis du har fået stjålet en i århus så tag hellere et kig på afsnittet fra i dag på tv2 play.

Jeg ved ikke hvornår de har optaget det, men speakeren sagde der var 3 måneders frist for ejeren til at henvende sig, ellers ville de blive solgt på politiauktion. Jeg går ud fra at politiet selv checker ejeren på dem de stoppede, men der var også nogle stykker de ikke tog med så derfor dette indlæg.

Og nåja, husk 5 kæmpe låse, 2 alarmer, og at lænke hunden til motorcyklen hvis du bor i århus, men det siger vel efterhånden sig selv.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 700 kr.
  • Montering og installation af opvaskemaskinen 650 kr.
  • Flytning af stikkontakt - 15min 500 kr.
  • Hjælp til at samle en BRIMNES seng fra ikea 750 kr.
  • Help with bicycle gears that are slipping 210 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stjålne mc + knallerter i gellerup, station 2
  • #1   28. okt 2015 Ja det er skønt med alle de kulturberigere der er kommet herop og tror at vores land er en gavebod! Lyver, stjæler, overfalder, får tag over hovedet, penge i hånden, lægehjælp og gratis uddannelse, alt imens de brokker sig over hvor uretfærdigt de bliver behandlet!

Luk nu for helvede de grænser og lad Merkel beholde sin velfærdsflygtning, når nu hun så gerne vil have dem!

• #2   28. okt 2015 puhuuu.... 1. tur i år tog jeg op ti kæresten i århus, hvilket resulterede i en forsvundet cykel... den dukkede op i ok stand efter 12 dage.. men har taget toget til århus lige siden. tyvesvin.

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    mar 2012

Følger: 2 Svar: 7
    #4   28. okt 2015 Helt enig Mikkel... Luk nu de fucking grænser.. Og få ryddet lidt på her hjemme i de gettoer...

• #5   28. okt 2015 jeg var total overrasket over det program, og over alle de lorte tyve svin, de skulle alle losses hårdt i deres lorte boller og smides ud af dette land.

og
    hvilken respektløs opførelse de havde over for politiet, det er sgu bare ikke ok, ud med det lort når de ikke kan opføre sig ordelig .

bum, færdigt .

• #7   28. okt 2015 bla den unge gut, der udviste frækhed og grovhed over for politiet i det klip i går,
    ham der stod og skreg at han ikke skulle røre ham, det er bare ikke i orden.

ud med sådan en abe.

vi kan ikke bruge sådan en tåbe her i landet, vi har nok at slås med , med de tåber der der er danske og opføre sig sådan, vi behøver ikke importerer dem .

Kommentér på:
Stjålne mc + knallerter i gellerup, station 2

Annonce