Et nyt og bedre forum? {{forumTopicSubject}}
Hey, jeg har lagt mærke til at forummet her bliver rigeligt brugt. men også at det kører langt fra optimalt, i forholdtil hvad det kunne, der mangler administratorer, emner ryger ikke til tops nårder bliver svaret i dem, der mangler en citat funktion, et internt besked system og en velfungerende søge funktion.
Og så ved jeg at xxxxxxxgalleri.dk siderne kører næsten uden indblanding fra ejerne, derfor skal man stemme både ud og ind hele tiden. Altså mangler der nogle personer der holder øje med det hele.
Jeg kan med lidt held få et forum op at køre i phpbb2(velsagtens det mest brugte forum script i verden), et system der er meget brugervenligt og har alle de ting som dette forum mangler.
Galleri funktionen her på siden er jo uovertruffen, det er nemt at uploade og linke til og så videre. Det er egentligt ikek der manglerne er, det er forummet der halter håbløst bagefter.
Nu er spørgsmålet så, er der opbakning for at jeg går videre med at forsøge at få et ordenligt dansk motorcykel forum op at køre?
jul 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Emner: 70 Svar: 312
Kan godt se hvad du mener, men det virker som om Danmark er "mættet" med motorcykelfora. Jeg tror det ville være et kæmpe spild af dyrebar tid at prøve... Men hvis du gør så held og lykke...
Mvh
Studen
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
>>>Martin
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 347
Studen, det er helt rigtigt der er mange, men der er ingen af dem der fungerer optimalt efter min erfaring. De mangler ganske simpelt så mange ting, og så er de for det meste ret uoverskuelige.
Men selvfølgelig giver det ikke meget mening hvis behovet ikke er der.
dec 2004
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 7 Svar: 75
der er jo fri konkurrence her i landet, så hvis du har lyst til at lavet et nyt galleri, synes jeg du skal gøre det, hvis det bliver meget bedre end MC galleriet, så kommer brugerne jo af sig selv.
Det er den satsning man må gøre.
god fornøjelse
JAn
aug 2004
Følger: 24 Følgere: 23 MC-er: 2 Emner: 16 Svar: 174
Man kan sagtens lave noget bedre og hurtigere. Jeg har en del erfaring med webprogrammering og kan sagtens lave alle funktioner på denne side..
Jeg synes bare ikke (personligt) at vi har brug for flere funktioner. Desuden har folk det med at holde ved det de allerede kender...
Men hvis du starter noget nyt, så pøj pøj
Et nyt og bedre forum?