3.437 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Goldwing 1200 årg 1986 råd/erfaringer Goldwing 1200 årg 1986 råd/erfaringer

Hej

Har en cabriolet som er på vej videre og har måske en Goldwing 1200 Aspencade med knap 70.000 km på tælleren på hånden i en evt byttehandel, men er det et dødsdømt projekt, er lortet for gammelt??

Vi kører ikke meget på den Shadow 1100 der også holder i garagen, ville gerne over i noget lidt mere touringpræget som GWen, så den kommer måske til at køre 2500 km om året, nuværende ejer siger at der sidst er skiftet tandremme i 2006, dvs det skal jo gøres, hvad koster det og hvem er inde i sådan en operation i midtjylland hvis det falder på plads??

Og kan se den er med luftaffjedring, er det rimelig problemfrit eller??

Mange spørgsmål, men håber nogen kan bidrage lidt med et par guldkorn..;-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Goldwing 1200 årg 1986 råd/erfaringer
  • #1   20. okt 2015 Det er vist ved at blive svært at få div reservedele til dem efterhånden.

• #2   21. okt 2015 En gammel Goldwing er intet problem. Jeg lavede min gamle GW GL 1100 fra 1980, om til en Cafe Racer. Du kan sagtens få reservedele til dem. Jeg har været glad for min. Meget stabil motor, der bare tygger af sted.

profilbillede
  • #3   21. okt 2015 Hej.
    Jeg havde en GL 1200 årgang 1986 i et par år indtil 2014. Jeg foretog selv en omfattende ombygning af den - baseret på mine egne ønsker og ikke maskinens stand. Du kan evt. se mit fotoalbum. Motorcyklen var i en imponerende stand, og motoren, som havde gået lidt over 100.000 km spandt som ny. Ingen reservedele er vanskelige at skaffe. Der ligger 2 særdeles kompetente Goldwing værksteder i Jylland. Det ene nær Randers, det andet i Esbjerg.
    Jeg kan kun anbefale sådan én!
    mvh Steen

• #4   21. okt 2015 Tak for svarene, bor jo kun små tyve min fra Randers så kan jo ikke være nemmere, tandrem og sådanne operationer er jeg nemlig ikke selv klar på, der skal fagfolk til.. smiley

• #5   21. okt 2015 Selv tak. Jeg får også fagfolk til at skifte tandrem, omend det nok ikke er så vanskeligt at finde ud af. Jeg så på, mens det skete sidst! Det er ikke i selve Randers, han bor - winghouse.eu - Robert Hansen, men i Ulstrup.
    Mvh Steen

• #6   21. okt 2015 Tak Steen, har snakket med Robert, dælme en flinker mand må man sige, fik lige en masse tips til standen og prøvekørsel, samt kunne han lige give en ca pris man måtte slippe.. smiley

• #7   21. okt 2015 Gwc.dk
    Kan kun anbefales,hvis du køber den?

• Ebbe T
    Ebbe T Tilmeldt:
    apr 2013

Følgere: 3 Emner: 4 Svar: 361
    #8   21. okt 2015 nakedgoldwings.com der står ufatteligt meget om dem der.

• FEC F
    FEC F Tilmeldt:
    apr 2023

Følger: 11 Svar: 4
    #9   27. apr 2023 Prøv at kig på denne side de har en kæmpe udvalg af tandremme https://www.fecconsulting.dk/gummi-tandremme

Kommentér på:
Goldwing 1200 årg 1986 råd/erfaringer

Annonce