Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af MC på denne årstid?
  • #1   16. okt 2015 Køb i løbet af de næste 2-3 måneder, det er godt tid til at kigge en del cykler igennem på, og muligvis få presset prisen godt ned på et par stykker der kunne være interessante. Det ville være træls at stå uden en cykel 1 april, og så tage en forhastet beslutning, bare for at komme ud og køre hurtigt muligt.

• #2   16. okt 2015 Der er flere Kawa på auktion ved 123mc, det er alle mc sat ind af Carstens MC i Varde, auktionen starter om 6 dage.

• #3   16. okt 2015 Ja, der er noget at spare.
    Men du skal også betale forsikring i 4-5 måneder hvor du ikke kan køre og du skal have et sted at opbevare den.
    Det koster nogle tusinde, og det kan man sikkert spare på prisen + lidt ekstra måske.

• Motorbaben
    Motorbaben Tilmeldt:
    okt 2015

Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #4   16. okt 2015 Ja nok også det jeg tænkte.

• #5   16. okt 2015 Hvis du har stedet den kan stå, så kan du presse sælger lidt ved, at vedkommende så slipper for det besvær/omkostning ved vinteropbevaring.
    Og du kan bare afmelde den, så skal du ikke betale for vægtafgift og forsikring mens den holder stille.
    Men det er ikke en formue der er at hente, med mindre du finder en som er sat godt ned i pris.

Allan R: Men ingen af dem er en Z750 som trådstarter søger, og et par af dem, står også med en vurderingspris der er højere end den salgspris Carsten havde dem stående til.

• #6   17. okt 2015 og tjek lige hva forsikringen koster(ny plade er koster ca700kr)og om det evt vil koste et nyt syn (koster vel Ca 300)
    og hvis der ikke er vinter dækning med koster de mdr som regel ikke det store

• #7   17. okt 2015 Koster kun 1000 kroner med syn og en plade, Det kan man nemt spare hvis man ikke har den forsikret i vinterhalvåret, December-januar er klart billigst at købe mc i. Og Lige med en SV er der så mange af dem at der nok skal komme nogle helt fænomenale tilbud, når børnene skal have gaver til jul, og taget skal repareres. Jeg ville vente til december og slå til der smiley

• #8   17. okt 2015 øhhh jeg gav 3500-4000(ansvar)for min xj det første år og som sagt er det sjældent vinter mdr der koster mest

• #9   17. okt 2015 ...jeg giver 890,- kr. årligt inc kasko...
    Moralen er nok at det er individuelt om det kan betale sig at flå pladerne af, og ligeså hvad det koster at have den stående hen over vinteren.

• #10   17. okt 2015 Jeg tror der er ligeså mange meninger som der er cykler til salg. Er prisen rigtig, så kan den sælges/købes året rundt.

Køber du nu, så kan du stadig nå st køre lidt og har noget at gå og pudse hele vinteren smiley

• #11   17. okt 2015 ved ikke om man kan spare så meget nu, det kan ligeså godt være, at en har forelsket sig i ny mc, i løbet af vinteren, og sælger sin egen billig til foråret, for at kunne købe den anden, så tror det er hip som hap, hvornår der er et godt tilbud.. god jagt.. mvh hc

• #12   17. okt 2015 Har en yamaha fzr 600 rg fra 96 Til salg
    Droslingsklar da den kun har 92 hk
    Til 18000 kr

Kommentér på:
Køb af MC på denne årstid?

Annonce