{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opbevaring af motorcykel i 2-4 uger
  • #1   16. okt 2015 nope, det skal nok gå, medmindre batteriet er så træt at det alligevel trænger til en udskiftning

• #2   16. okt 2015 Nu er det en motorcykel og ikke en is skulptur, den kan sagtens stå ude uden at tage skade smiley Endda også uden dække smiley

• #3   16. okt 2015 Gør der eneste rigtige, køb en Cetek lader og tilslut denne.
    Har den gamle model, den klarer alt fra have traktor til 90amph varebils batterier.
    Min R1200GS har selv med nyt batteri og en velfungerende generator kroniske strøm problemer som løses ved altid at have Cetek'en tilsluttet ved parkering i garagen. Altid fuld lys på(kan ikke slukkes standart) og korte ture tære hårdt på batteriet, idet det kræver meget strøm for at starte en boxer.
    Køb den og hav altid power på alle dine forbrændings køretøjer.

• #4   16. okt 2015 ja ctek lader er altid rar at have men hvis batteriet ikke er noget lort på mc'en er det bare at tage nøglen ud og lad den stå.. De 2-4 uger har forhåbentlig ikke noget at sige hvis batteriet er fuld opladet.
    sker det at den alligevel ikke kan starte havde jeg sgu hellere købt et nyt batteri end at skulle sjat lade min mc hver dag.

• #5   16. okt 2015 Har nyt originalt batteri monteret Jonatan, men stadig samme problem.
    Kun en større generator kan løse dette, desværre findes den ikke. så derfor Cetek

• #6   16. okt 2015 Du må satme have noget ekstra udstyr på dyret eller også kører du ikke så langt ad gangen.

• #7   17. okt 2015 Ja varme i håndtag, og udtag til en gps/telefon lader. Men de er afbrud 95% af kører tiden. Og ja kører en del små turer, samt en enkelt tur til Østrig på 3250km der var der masser af strøm. Alt under 75km giver ikke power nok til batteri iflg. Xpedits værkfører. En fejl på R1200GS som rettes på 2010 modellen, desværre passer stumperne ikke bagud fra denne dato.
    Men det er jo aldrig et problem bruger bare Cetek. Altid 100% power på batteri... Sommer og vinter 12 måneders forsikring = 12 måneders kørsel. Kun sne og salt stopper for en kører tur.

• #8   17. okt 2015 Syntes du lyder lidt mærkeligt at den skal bruge så mange km på at lade op fra en opstart. men nu kører jeg jo også sjældent under 100km når den er startet da jeg har 100+ på arbejde, men for nogle år tilbage havde jeg kun 45km og der startede den altid fint.

"12 måneders forsikring = 12 måneders kørsel. Kun sne og salt stopper for en kører tur. "
    hvis salt stopper dig er vi jo nede på de 9 måneder smiley

mvh

Kommentér på:
Opbevaring af motorcykel i 2-4 uger

Annonce