2.444 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Andre forumemner med "Motorolie ?"
Motorolie
Hej alle, jeg står i den situation at jeg skal til at skifte olie på min honda cbr125 fra 2006, men jeg har svært ved at finde ud af om jeg skal bruge 10w40 eller 10w30, jeg synes nettet siger lidt f...
Hej alle, jeg står i den situation at jeg skal til at skifte olie på min honda cbr125 fra 2006, men jeg har svært ved at finde ud af om jeg skal bruge 10w40 eller 10w30, jeg synes nettet siger lidt f...
Skrevet af: Mia F - 20. feb 2024
motorolie!!!!!
Hej allesammen..... hva er folks erfaring af denne motorolie? Hvordan er kvaliteten i forhold til eks motul..... lad mig høre,kom friskt.....
Hej allesammen..... hva er folks erfaring af denne motorolie? Hvordan er kvaliteten i forhold til eks motul..... lad mig høre,kom friskt.....
Skrevet af: Lille John. - 26. feb 2022
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
- Strøm under min vask 750 kr.
- Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
- Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
- Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
- Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Mvh
Martin
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 996
Derfor brug altid olie der er udviklet til motorcykler, og aldrig det første og bedste "nede fra tanken".
Mange har også oplevet glidende kobling ved brug af fuldsyntetisk olie (til motorcykler), mens der ikke opleves problemer ved brug af havlsyntetisk.
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 996
dec 2003
Den anden dag manglede min mc lidt olie(1 liter), så jeg fyldte 10w40 på, fra hydro. Det andet olie som er i, er 15w 50, tror jeg nok, det var noget forhandleren fyldte på sidste efterår, da jeg fik skiftet filter.
Nu kommer problemet så:
Siden jeg fyldte det på, for en uges tid siden, har jeg oplevet et par gange, at den hopper fra 6. gear, til 5. Kan det virkelig være pga. olien? Den har nemlig aldrig gjort det før!
dec 2003
Jeg fik skiftet olie og filter inden den blev sat til vinterhi, af en forhandler, hvor den fik det olie på den skulle have. Desuden manglede den ikke en liter, men jeg kom til at fylde lidt for meget på, da jeg samtidig kom til at kigge forkert på oliestanden, da den stop på sidebenet, en bommert....I know:(
Den har ikke lækket olie, nogensinde, så jeg tror ikke den er utæt.
Jeg tror bare problemet er, at jeg har hældt en lidt anden olie på, end den der var derpå, så det skal jeg nok droppe at gøre igen. Men igen, den olie jeg hældte på, er den olie som instruktionsbogen foreskriver, det er sgu lidt forvirrende!
Tak for hjælpen ellers.
Mvh
Martin
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 9 MC-er: 7 Emner: 18 Svar: 73
Motorolie ?