{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt hjælp, til ny MC
  • #1   20. okt 2006 Ja, sådan en er fin at starte på...

Dele kan du godt få i DK, men der kan muligvis godt være leveringstid. Men i Tyskland og England kan du få alt.

Jeg kan sende dig en masse link hvis du er interesseret...

Hvis du er lidt til "street fightere", så har jeg lige set en Rs 125 Tuono som min på dba.dk til 27000kr. den har gået 6000km

Mvh.
    Martin

• #2   20. okt 2006 der er en Yamaha Belgarda SZR 660 til kr 5000 mere til salg på dba.dk. Den har nok lidt mere oompff end en lille Priller. smiley

Blot et forslag.

• #3   20. okt 2006 Jeg har kun hørt dårlige ting omkring den aprilla der... selvmordsmaskinen har folk sagt til mig.. Mere fordi den er så utilregnelig.. så meget power til en så lille vægt.. plus den skulle skride en del ud.. Jeg har ikke selv prøvet den.. men det er hvad jeg har fået af vide af folk der har kørt i mange år..

• #4   20. okt 2006 Jeg har også hørt fra kloge folk at den ikke er god at til starte på. Det kræver flere års erfaring at kunne styre den, ellers kan man nemt komme galt afsted, fordi den er så lille og har så mange kræfter..
    Men har heller ikke selv prøvet den, så det er bare hvad jeg har fået fortalt..

• #5   20. okt 2006 Jeps total selvmordsmaskien..... Hvis man altså kører på en dieselfedtet vej.... Både den og og Mito 125 er fine begynder MC'er. Det man skal være opmærksom på, er at en 2 takter er mere servicekrævende end en 4 takter.
    Honda NSR 125 er også et godt bud.

/
    Jesper

• Mark H
    Mark H Tilmeldt:
    aug 2006

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4
    #6   20. okt 2006 Martin Paaske R

Hej, jeg vil gerne have link til de resevedele sider.
    Er desværre kun ved at skulle have kørerkortet så kan ikke købe din mc, men den er ikke et dårligt bud. Tak for hjælpen. Også til jer andre selvfølgelig

• #7   21. okt 2006 Kan ikke se noget selvmord i den ! Kørte da GSXR750 97´ før jeg fik kortet, og kort tid efter en Ny Kawa ZX10R 2005... Det er da kun ham der sidder bag håndtaget der skal bruge hovedet...

• #8   21. okt 2006 Hej Mark

Det er altså ikke min maskine der er til salg, det er en magen til... Kunne aldrig finde p åat sælge min.

Har lige samlet alt det jeg har om Apriliaerne. Der er både manualer, værkstedshåndbøger og en del links (det er dog ikke alt sammen om aprilia).

(link fjernet)

Der er selvfølgelig også ebay.de og ebay.co.uk

Engelske fora:
    http://www.125ccsportsbikes.com/forums/index.php?showforum=9
    http://www.apriliaforum.com/forums/forumdisplay.php?f=20

Der er også meget dogt læsestof

Rs 125 er sq ikke en selvmordsmaskine! Jeg er her endnu!!! Der er ikke noget at være bange for. Man kan stort set gøre med den hvad man vil. Det hænder da ofte at jeg skifter gear midt i sving, når jeg er ude og race lidt og jeg er ikke styrtet endnu smiley

Bare skriv hvis du vil vide mere

Mvh.
    Martin

Kommentér på:
Lidt hjælp, til ny MC

Annonce