{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

gs 550 fra ´83 {{forumTopicSubject}}

hej gutter,

min kami købte i foråret en gs550 fra 83.. et gammelt skod som han betalte 17 jern for.. spade!

Han fik at vide der skulle laves lidt - men det kunne han jo ikke ifnde ud af.. det vidste vi andre egentlig godt - og vi råbte og skreg at han skulle lade den stå.. for det var kun et sprg. om tid før han ville have kørt den i sænk.

Nu er sæson´en slut - og han fik da heller ikke rullet meget mere end 3000 på den og nu har den brækket sig.. den vil ganske enkelt ikke starte.. han har fået skudt potten af helvedes til fordi den jo skulle prygles en dag han forsøgte at følge med en R6´er.. idiot sagde vi andre.. men vi holder jo af ham aligevel.

Nu er det så han er MEGET tæt på at smide den ud til storskrald og vi skal da også et smut ind om ågesen idag og kigge på en diversion.. det vidst hvad pengepungen rækker til..

MEn jeg tænker at det kunne være sjov at hvis man kunne få det gamle gs550´er til at rulle igen.. og så kommer det store spørgsmål..

Er der nogen der har lyst og som kan finde ud af at skrue bare lidt, som vil være lidt med på projektet ?? bare med lidt gode råd og sådan.. og hvis vi evt. arbejder på den i en weekend, er der altid tændt op i ovnen og kolde drikke ad libitum i køleskabet.. (sikken fest det kunne blive..

ud over det søger jeg også en lift hele cyklen kan stå på.. hvor får jeg sådan en brugt og billigt??

God vind til jer alle der stadig kører.. og jeg heldigvis misundelig og savner min cykel i vinter opbevaring´en

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gs 550 fra ´83
Kommentér på:
gs 550 fra ´83

Annonce