714 visninger
|
Oprettet:
Told&skat {{forumTopicSubject}}
Så blev denne fredag ødelagt af et brev fra Told&Skat. Jeg fik en efterregning på min mc på 3500 kr, som skal betales inden for 3 dage, tak for lort!
Da jeg betalte vurderingen, fik jeg af vide, at man næsten aldrig bliver opkrævet mere, det troede jeg så på, men nu, over et halvt år efter, ja så kommer det lort dumpende.
Er der nogen mulighed for at klage over det?
Ikke nok med at jeg synes det er umuligt at få betalt 3500 kr på 3 dage(jeg er stadig på su), så synes jeg sgu også det er lige voldsomt meget for sådan en gammel cykel.
Mvh
Martin
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
Et halvt år efter hvor man tror at alt er påplads, MEN, ve dig hvis du har nogle indsigelser over for dem, så har du kun 14 dage iflge. deres praksis.
Det lyder jo helt retfærdig over for os borgere...:-((
dec 2003
Følger: 26 Følgere: 19 MC-er: 1 Emner: 221 Svar: 2.307
aug 2004
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 7 Svar: 157
okt 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 77
Føler sgu med dig.
Det er derfor mine damer og herrer at i skal sætte jeres kryds på højre-fløjen her om nogle dage, for det bliver kun værre med sådan en flok "ondt i røven" kommunister.
Danmark er generelt lige til at skylde ud i kummen når det kommer til afgifter og unødvendige pludselige betalinger.
Håber du klarer dig martin, MVH Mads
okt 2004
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 33 Svar: 77
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 4 Emner: 79 Svar: 1.092
Jeg har skrevet et brev til dem, hvor jeg henholder mig til mine rettigheder, så nu regner jeg med jeg har 3 mdr til at fremskaffe beviser for at den ikke er "mere" værd. Jeg venter med spænding på deres svar.
Told&skat