1.354 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

Nyt Forsikrings selskab & Alarm Nyt Forsikrings selskab & Alarm

Skal kigge på en Bandit 1250 S 08 på lørdag. og hadet en plan om at vælge noget andet forsikrings selskab end IF... gerne noget der er billiger jeg har kig på FR MC forsikring, men så skal jeg ud og finde en alarm at sætte på dyret

Nogle der kender til noget de FR MC forsikring http://www.123mc.dk/forsikring/

Tager gerne imod godt råd til forsikrings selskab smiley
Også tip til en noget billigt alarm, som de vil godkende

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nyt Forsikrings selskab & Alarm
  • #1   10. sep 2015 Prøv Minforsikring. Hvis du har 3 eller 5 års (kan ikke lige huske hvor meget der kræves) anciennitet skulle du gerne kunne få kasko der til ca 3500,- med 4000 i selvrisiko.,

• #3   10. sep 2015 Jeg har lige tegnet i Codan.
    De er kommet med helt nye lave præmier!
    Jeg skulle give 8.500,- ved TOP - gav 3500 ved MONDUX.
    Min nye præmie hedder 2400,- helårligt (12 mdrs kørsel) og ca. 5000,- i selvrisiko.
    60 år og Yamaha FZS 1000.

• #4   10. sep 2015 #1

OK, har 3 år på hjul uden skader, de skader jeg haft, har ikke været min skyld

Har lige tjekker dem, så skal jeg også opsige min forsikring hos topdanmark. det dur ikke

• #5   11. sep 2015 Topdanmark har da lige lavet om på deres mener jeg kun gir 2800 årligt for min XV 1900 nu

• #6   11. sep 2015 Nu ringer jeg rundt til dem alle sammen smiley

• #7   11. sep 2015 Som #5 skriver har Topdanmark ændret deres forsikringer og er blevet mege billig på mc også uden du behøver at have andre forsikringer det så prøv at give dem et ring smiley

• #8   11. sep 2015 Har lige snakker med Codan smiley Codan vil ha 10-11000 med 2 + forsikringer hos dem altså husstandsforsikring og en ulykkesforsikring eller 25.000 kr for kun MC
    hehe det er jo helt sindsygt

OK prøver Topdanmark

• #9   11. sep 2015 Snakket med Topdanmark de vil ha 10.000 eller 14000

• #11   11. sep 2015 Åh ved sku ikke om den har startspærre?? men vælger de der FR hos hos 123MC smiley lidt over 5000 med selvrisiko på 8000, men vælger nok den på 5000 i stedet for. så kommer den på 6000 synes jeg han sage

Synes sku det er lidt dyrt hos alle de andre, når man runder 50 på klokken til december smiley

• #12   12. sep 2015 Du skal have et lead fra en mc forhandler for at få den billige Codan forsikring.

• #13   12. sep 2015 # Jan M

Og hvad er så et lead??

• #14   12. sep 2015 En slags henvisning, du tegner forsikringen ved din lokale forhandler eller den nærmeste der har en aftale m/Codan.
    Jeg tegnede selv min da jeg er hos en forhandler.

• #15   12. sep 2015 En bandit fra 08 har da helt sikkert startspærre, som er nok til at du kan tegne hos dem. udover den pris de opgiver, ryger der nogle ´100 lapper på i nogle gebyr/salær som de er så venlige ikke at oplyse om.

• #16   12. sep 2015 Underligt top er så dyre.. Har fu haft mange skader ?

Har du overvejet at droppe kaskoen? Det er jo ikke en ret dyr MC.

• #17   12. sep 2015 Jeg spurgte også topdk på en cb 900 hornet, og de var helt hen i vejret med kasko.

• #18   13. sep 2015 OK, prøver at snakke med Enghave om det med Lead (en henvisning)

Det er ikke startspær på den har, købt dyret smiley

• #19   13. sep 2015 OK, jeg prøvet at snakke med Enghave om det med Lead (en henvisning)

Der er desværre ikke startspær på den, men har købt dyret
    Bandit 1250 SA fra 08 fik den for 64000 med 21000 på klokken
    Skivelås, GPS Garmin 550 Zumo, Topboks, Power Commander, Yoshimura udstødning, GiPro indicator og Mc garage. medfølger Original vindskærm og udstødning

profilbillede
  • #20   13. sep 2015 Fed cykel, tillykke med den smiley
    Jeg havde sparet udgiften til kasko på en MC til 60k. Men havde omgående fået monteret startspærre ( alarm ) og tracker.

• #21   13. sep 2015 # Brian

Tak Brian smiley ja tro jeg bliver glad for den... jeg sidder i hvert fald godt på den smiley kender flere der ikke har kasko. men jeg er altid så pisse uheldig, så det tør jeg ikke satse på... skal nok passe at der en spasser der smider sin cykel op ad den eller det er være når man stille den rundt omkring i byen

• #22   13. sep 2015 Jeg ville aldrig droppe kasko på en cykel til 60k..

• #23   13. sep 2015 #21

De små skader parkering eller et vælt ned af støttefoden giver, melder man jo alligevel ikke til forsikringen smiley

• #24   13. sep 2015 Mc'er bliver stjålet, jeg ville helt klart vælge kasko hvis muligheden er der. Hvor mange gange har vi ikke set Mc'er blive losset op bag i en kassevogn for aldrig at blive set igen?

• #25   13. sep 2015 # Brian

Kommer da an på hvor stor skaden er smiley men ellers du har ret smiley dem fra støttefoden melder man jo ikke smiley

Jeg har da en kammerat der hadet en Honda CBR 600 fra 98 som blev væltet over i nogle cykler, af et gamel fjols der skubbet til den, da han skulle låse en cykel op... skaden løb op ca 30-35.000 fordi styret fra en børnecykel gik lige igemmen kåben, en udstøning der blev bulet, og div andre småskader. rent helt at hans cykel ikke blev totalskadet... det var den gamle mands forsikring der skulle dække skaden. det sindsyge er at hans kone opdager at manden står og roder med den her cykel, kalder på min kammerat som så siger til ham, jeg kommer lige ud og flytter min bike, men det fattet den her gamle mand ikke en skid af og forsætter, min kammerat når kun lige at komme ud på gaden, da hans bike vælter over i de her cykler. hadet hans kone ikke stået ude i køkkenet og opdagen hvad den gamle hadet gang i, så hadet han da nok aldrig fået dækket de skader, da han er typen der ikke tegner kasko på sine bikes.

• #26   13. sep 2015 Jeg havde ikke meldt en skade til 30k til forsikringen. Man hænger på den i mange år hvis man vil skifte selskab,

Desuden så kan de fleste skader jo udbedres for det halve af hvad et værksted skal have smiley

Men vi er igen forskellige, nogle vil belaste kaskoen hvis cyklen er blevet ridset, selvom de har en selvrisiko på 4000 ud af de 7000 det koster at få den lavet smiley

• #27   14. sep 2015 Nu var det jo så ikke hans egen forsikring der skulle betale smiley hvad fanden hvis man ikke har penge til at få den lavet, så kan man jo blive nød til det

• #28   14. sep 2015 Andres ansvarsforsikring skal man da bruge hvis det er muligt.

Hvis man har en stram økonomi. Kan det nogle gange godt betale sig lige at vende den igen inden man melder sin skade. At være stavnsbundet er sjældent rart.

• #29   14. sep 2015 top danmark er nok det billigste derude der findes... 1800 for kasko på min gsr 600..
    alarm køber du en skrivebremse lås fra abus den til 1000 kr.

• #30   21. sep 2015 tillykke med den, jeg har alka til min , de har ikke samle krav smiley

• #31   21. sep 2015 Jeg har tegnet hos noget igemmen Enghave der heder Motorforsikring.
    pris 4500 kr med kasko og selvrisiko på 6000 kr

http://www.motorforsikring.dk/

• #32   21. sep 2015 Mener kun jeg gir 3800kr m kasko men den selvfølgelig også mindre end din

• #33   21. sep 2015 Skal du med til Ølstykke d.3 okt ?

• #34   21. sep 2015 Hey Carsten takker, så ikke lige det var dig smiley skriver lige en pm

Kommentér på:
Nyt Forsikrings selskab & Alarm

Annonce