Kan man?? {{forumTopicSubject}}
Hey folkens på Mcg
sad lige og studerede Honda Cbr her inde
og har opdaget nogle små ting på en F3èr som ser lidt bedre ud ind på min F2er:
og da jeg jo stadig er lidt grøn på nogle punkter af mc ville jeg da lige høre jer:D
Kan man montere en baglygte fra en F3èr på en F2 èr
Sys det ser pænere ud når lygten fylden det hele ud bag ved, i stedet for at den er kantet som Ff2erns baglygte .
Så har jeg lagt mærke til at på en del cykler også på nogle F2er sider der en form for rund cylinder lige ved siden af bag fodvilerne.. Hvad er det for en fætter??
Og så har min cykel et tyndt rundt sted der holder bag fodvilerne det går følger cyklens bag ende og hvor der så for enden sider en form for hjelm holder, hvorimod på andre er der kun lige 2 stænger der går ned og holder (Ser også federe ud sys jeg)
Mig bekendt fortsætter det stel så ikke på bag ved sædet og bliver til passager-håndtaget??
På forhånd tak:D
Dannie
OG som altid ta jer ikke af min stavning:D
feb 2006
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 53 Svar: 166
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 20 MC-er: 2 Emner: 40 Svar: 203
Men ham jeg købte den af sagde min var en 94er og det står der godt nok også på min registeringsatest...
han sagde at han havde fået sat den der hjelm holder på da han skulle bruge den, men om det er rigtt skal jeg ikek kunne sige virker ikke som noget mna "bare" lige skifter eller selvom man har de andre med alu på behøver bag støddæmperen ikke at vaære lavet om så gas beholderen sidder der ude gør den?
feb 2006
Følger: 6 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 16 Svar: 40
Hej Dannie.
Jeg tror desværre at Mads har ret mht årgang på din cykel. I 93 kom en opdateret udgave med, som du selv er inde på, alu holdere bagpå til fodvilerne. Yderligere kom den gas damper som du også skiver om, og jeg tror at de færeste ville sætte en gammel dæmper på i stedet for gas dæmperen.
Min er en 92 model, og som du vil kunne se er den identisk med din.
Mht. udskiftning af baglygte, så burde det kunne lade sig gøre, men du skal skifte hele bagende også sidestykkerne da F3 modellens bagparti er noget anderledes. Den gode nyhed er dog at stellet under alt plasten burde væe identisk. Derfor skulle det være muligt at sætte F3 dele på en F2 cykel.
aug 2006
trist men hva... den køre ikke dårligere af der står noget forkert på papirene:D
Simon når du men rhele bag enden, mener du så de bagerste side stykker, bagskærm (Nummerplade holder) for at deres lygte sku ku passe på min?
Ved du hvordan de der alu fodvilere sidder fast på F3erne på F2ern er de jo det stel der fortsætter på bg ved og bliver til håndtaget.. bare hvis men evt skulle prøve og flytte nogle alu fod vilere over på min... sys ik dem jeg har er så pæne, men okey måske skulle man se om det ville blive pænere ved at male det sort istedet for, eller måske carbon:P
feb 2006
På min er fodhviler bøjlen og håndtaget to forskellige komponenter. De sidder godt nok i samme huller, men er seperate.
Mht. baglygten kan du muligvis genbruge nummerplade holder, men baglygten på en F3 er meget anderledes end en på en F2. Derfor er sidestykkerne andeledes bagtil på en F3.
Prøv at se på denne (link fjernet) det er en F2 ombygget til F3. Som du kan se er baglygten mere "integret" i bagenden.
aug 2006
Men tror du så sidestykkerne passer til den store kåbe længre fremme på cyklen ellers ender det jo med man kan skifte hele kåbe kittet ud til en F3er
aug 2006
Men kan jo også bar købe nogle mindre blink hjem og så finde en der lige ved hvordan man skal fikse en smart nummer plade holder og så de små blink på:D
Hvordan har du lavet din nrplade holder Simon?? Bare skåret alt de overflødige plastik væk eller?
feb 2006
Ja det kan jeg godt forstå at du gerne vil. Jeg har tidligere fået at vide at det skulle passe, da stel skulle være 100% ens.
Ja jeg har selv skåret det overflødige plast of. Jeg gjore det med en stiksav, samt en fin klinge. Det er super nemt, og kæver ingen videre kunnen. Bare man saver lige
aug 2006
Endnu et projekt til vinter aftnerne:D
aug 2006
Hmm okidoki den er impoteret så nok derfor...
men men som jeg sagde den køre ikke dårligere af den grund
Kan man??