1.161 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvad kan jeg få for min Suzuki? :( Hvad kan jeg få for min Suzuki? :(

Hej allesammen,

Jeg må arkende jeg har dummet mig lidt med min motorcykel... Jeg har nemlig renoveret en motorcykel fuldkommen, på nær motoren, og finder bagefter ud af at motoren ikke har nok kompression (Ca. 95 PSI). Jeg har hele tiden ville have motorcyklen i 2 år, så jeg kunne spare sammen til en helt ny motorcykel, så nu skal jeg egentlig bare af med den... Men med ret høj tab...

I kan se den her og læse om alt hvad der er blevet skiftet:
http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/diverse-mc/31766-suzuki_gsx_400_81_

Hvad vil en retfærdig pris for denne være?

Med venlig hilsen
Mathias

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan jeg få for min Suzuki? :(
  • #1   25. aug 2015 Sæt den til salg for højeste bud .... Så finder du ud af det

• #2   25. aug 2015 Det er et dårligt tidspunkt at sælge motorcykler.. Men måske når det er lidt et projekt det kan gå alligevel..

• #3   26. aug 2015 3-5000kr, det der med at hovedrenovere motoren afskrækker 95% af køberne.

• #4   26. aug 2015 Tror desværre ikke den er noget særligt værd med defekt motor.

Er det ikke lidt fesent at opgive pga lav kompression?

Hvorfor giver du den ikke en let overhaling så den bliver god igen?

Det er hverken vildt dyrt eller krævende. Alternativt skaf en anden motor, men der er jo bare ingen garenti for den er bedre.

• #5   26. aug 2015 2500,-

• #6   26. aug 2015 Hvad med en toprenovering. Det kan man gøre selv for nogenlunde billige penge.

• #7   26. aug 2015 Til jer der skriver om en "let overhaling" ovs, motoren skal piles af, har ikke et stort flot værksted at gøre det i, ej heller viden til at justere et topstykke med shims. Har justeret et par topstyk på biler, men igen med shims.

Ydermere, er jeg nået et punkt hvor jeg har brugt alt for mange penge på motorcyklen, som jeg aldrig får igen. Samtidig køber jeg en fabriksny motorcykel til næste forår, så vil hellere spare op til den, end at gamble med at ligge flere penge i min Suzuki.

Kommentér på:
Hvad kan jeg få for min Suzuki? :(

Annonce