Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Korrekt montering af vaskemaskine 750 kr.
  • Grundig rens og fugning af chaussésten 700 kr.
  • Afmontering og montering af nyt armatur inkl hanen på den nye 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc forhandlere
  • #1   25. aug 2015 Er der sikkert smiley

• #2   25. aug 2015 Kan varmt anbefale MC-Syd i Rødding. Man får super service, finder man fejl på MC'en laver de det med et smil på læben, og de er rigtig flinke at snakke med. Vil helt klart handle der igen.

• #3   25. aug 2015 Du skal holde dig fra mc-huset i Herning, de største svindlere

• #4   25. aug 2015 Der vil jeg derimod sige at MC huset i Herning er klart at anbefale

• Ketil Lund S
    Ketil Lund S Tilmeldt:
    aug 2015

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 40
    #5   25. aug 2015 Hvordan er brødrene J?

• #6   25. aug 2015 #5
    har købt min fz1 (med en vis portion skepsis) der de er ikke billige
    men med med 1 års 100% garanti pt står den faktisk ved dem til udskiftning af forgaffel pakninger (en operation der godt kan løbe op i 2000kr efter som det eneste jeg har gjort er at parkere den der oppe igen)
    så so far er jeg okey tilfreds

• #7   25. aug 2015 Gode til at tjene penge.
    Er et sted man prøver MC inden man køber dem et andet sted.

• #8   25. aug 2015 MP i Odense og MC Syd som Richo også siger. Fine steder smiley

• #9   25. aug 2015 Pas på dem der sælger brugte motorcykler.... Og dem der sælger nye.. Og hold dig langt fra de private..

Og ALT er værre på Sjælland smiley

• #10   26. aug 2015 Kan kun tilslutte mig. Mp går man ikke helt galt i byen med

• #11   26. aug 2015 Hmm... Ja, det er jo altid farligt at anbefale / fraråde noget, for alle har jo haft forskellige oplevelser. Men har benyttet MC-Syd´s værksted (Rødding), og både prisen samt det der blev lavet var bare 100% i orden. Har købt cykel ved Mulvad MC (St Darum), og kan kun anbefale ham. Der er ikke noget brok overhovedet hvis der skal laves noget efterfølgende, og han er som oftest også meget fornuftig med priserne. Jeg holder mig derimod vækstedsmæssigt langt fra Carstens MC (Varde) og på baggrund af den oplevelse, kunne det aldrig falde mig ind at købe cykel dér. Har ligeledes oplevet at stå og glo i forretningen mens 3 fra personalet har mere travlt med at vise hinanden youtube videoer bag skranken. Har hørt om flere som har haft positive oplevelser dér i forbindelse med køb af cykel, men dælme også mange der fraråder værkstedet.

• #12   26. aug 2015 Jeg kan varmt anbefale:

Bille MC i Skanderborg

Aarhus Scooter i Aarhus

Begge forhandlere har jeg oplevet ekstrem god service hos! Og så har jeg også kun hørt godt om Brdr Sejr i Aarhus, men jeg har stadig til gode at få noget lavet hos dem.

• #13   26. aug 2015 Billes MC Skanderborg. Kan varmt anbefales

• #14   27. aug 2015 Plus 1 til Bille

• #15   28. aug 2015 Mange tak for input, må ud og kigge....

Kommentér på:
Mc forhandlere

Annonce