{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Suzuki intruder 400 {{forumTopicSubject}}

Hej er ved og købe en Suzuki intruder 400 ccm. Men når jeg slår dem op på nettet er der stort set ikke nogle. Der er 1 enkelt tilvalg på dba. Hvordan med delene fx. Kan ikke rigtig finde nogle sider. Er det og skyde sig selv i foden med hensyn til hvis der går noget i stykker :). Mvh Jesper. Gerne linke til div sider


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki intruder 400
  • #1   24. aug 2015 Tja, hvis du ingen dele kan finde nogen steder, så .....nu ved jeg jo ikke om det kun er motor der er forskel på fra vs 700/750/800 som stort set er ens, for så er der jo masser af dele til stel ihvertfald, anyway, kender ikke den MC, har aldrig hørt om den, men prøv at søg på eBay. Com eller den tyske/engelske side,, onlineparts.dk eller cmsnl.com,,, kan du ikke umiddelbart finde dele der, ville jeg personligt gå udenom....vh

  • #2   24. aug 2015 har selv lige haft en intruder 400cc. som jeg desværre hurtigt blev træt af (manglende træk). så købte en 800cc marauder istedet.

    Det er egentlig kun motor der er til forskel. i forhold til alle de andre varianter. fra 400cc op til 1000cc. kun motor er forskellen. så du kan få alt, alle steder. medmindre du skal have ny cylinder eller stempel. ellers er det principielt det samme.

    og husk nu, det er en japser. de dør ikke bare sådan lige smiley

    super dejlig cykel at køre på. men alt for lidt træk og ingen lyd :(.


  • #3   10. okt 2015 Stort set det samme fra 700 750 800 intruder mvh...

Kommentér på:
Suzuki intruder 400

Annonce