7.859 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 108 Svar

STJÅLET MC OG SÅKALDTE VENNER!!!! STJÅLET MC OG SÅKALDTE VENNER!!!!

Jeg har idag fået den mest skuffende overraskelse, jeg blev for 4 dage siden den heldige der skulle opbevare 2 mc'er for EN PERSON HVIS NAVN KAN OPLYSES I EN PB. Hvor af den ene eftersigende var uden afgift og skulle bygges over på et dansk stel, da denne kommer over viser det sig den ikke har nogen tændingslås, flænset sæde og ingen papirer. Disse papirer skulle være bortkommet under transporten hjem til hans adr, fair nok. Jeg spørger op til flere gange ind til om den er stjålet for så skal jeg IKKE have den holdene på min matrikel. For vil ikke blandes ind i sådan noget pis, er en familie far med 3 børn, plus der er sku nok en der er ked af det og mangle sin mc derude et sted.
Han forsikrer mig om den ikke er stjålet, den er uden afgift og skal bygges over på et
dansk stel. Stellet er fundet i Jylland ved forhandler og skal bare hentes, så den kan bygges færdig.
Mc'en har været indregistreret indtil den 17/7-2015, hvor den så er blevet afmeldt uden og aflevere nummerpladerne. HVAD FANDEN ER NU DET????? politiet er med
inde over nu og ganske rigtigt er den stjålet....
HVEM GØR SÅDAN NOGET OVER FOR SIN KAMMERAT???? Det fandme dårlig stil i min verden, mc afhentet af politiet og så må vi se hvad der så skal ske.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STJÅLET MC OG SÅKALDTE VENNER!!!!
Kommentér på:
STJÅLET MC OG SÅKALDTE VENNER!!!!

Annonce