{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.551 visninger | Oprettet:

T H
T H
Følger: 8 Følgere: 8 Emner: 7 Svar: 105

STUNT BIKE {{forumTopicSubject}}

Stunt bike's i DK

Hej - nogen som køre stunt bike i DK eller kender nogen som gør..

Der nærmeste ingen i DK som køre stunt bike's.. Så det ikke så nemt at finde viden eller inspirationen til steder der kan køres eller erfaringer med de forskellige dele.. Som sådan en maskin nu kræver..

Hvis du/i kender nogen som er aktive køre må i meget gerne byde ind.. Jeg bor i stor Kbh.. Og er i gang med og bygge en stunt bike..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STUNT BIKE
  • #1   19. aug 2015 "scenen" er ikke ret stor herhjemme.

Må man spørge hvad du har på tegnebrættet?
    Jeg er selv igang med at lave ombygge en scooter om til trial kørsel så kunne godt have lidt overlappende interesser smiley

• #2   19. aug 2015 Ja der er ikke super mange der stunter med sportbikes i DK. Kender kun til en enkelt gut der har en 636 stuntbike på plader.

Hvis du bor i kbh kan jeg anbefale nordhavnen. Massere af plads til at ligge og lege smiley

https://www.google.dk/maps/place/Nordhavn,+2150+K%C3%B8benhavn/@55.7139276,12.6207351,160m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x465252ec082254f1:0x35a2bc73d420cc00

profilbillede
  • #3   19. aug 2015 Kender godt den 636 og ejeren som køre på Sjælland .. Ellers ved jeg der et par gutter ude fra Amager, som jeg ikke ved hvem er..

Også der Jylland..

• #4   19. aug 2015 Jeg må lige tjekke den plads ud på Nordhavnen .. Der skal helst ligge meget øde..

Da min cykel er en banejern så plader kommer der ikke på..

• #5   19. aug 2015 Selve pladsen er jo privatejet, så du får nok ikke problemer med loven.

Der kommer lidt biler forbi nogle gange, men ellers er der sku meget stille. Dem der holder øje med stedet er også ekstremt flinke. De har for det meste ikke noget imod at man ligger og leger lidt smiley

• #6   19. aug 2015 Du lyder bekendt der ude..:)

Dit profilbilleder siger vist os lidt om at du selv forsøger ikke at slide dit forhjul op... smiley

• #7   19. aug 2015 Ja præcis. Politiet kigger bare mærkeligt på mig, når jeg fortæller at jeg bare prøver at spare lidt på mit forhjul smiley

• #8   19. aug 2015 Hehe- ja. Høre jeg tit ..

Jeg kommer lige med 1 million kroner's spørgsmålet .. Køre du 'rigtige' på baghjul- altså med bag bremsen.. Eller er det bare en power wheelie ..?

• #9   19. aug 2015 Den på billedet er en clutch wheelie hvor jeg kommer op på (hvad føles som) balancepunket. Men er ikke god nok (endnu) til bare at kunne fortsætte 10km smiley Skal bare øves lidt

• #10   19. aug 2015 Det problem har vi nok alle sammen.. Jeg kunne for 8 år siden.. Køre med bagbremsen.. Men en sports skade gjorde at jeg ikke kunne køre i næsten 6 år .. Og siden da er jeg blevet ældre, 'klogere' og miste lidt mod..
    Så nu skal en ægte bygget stunt bike lave om på det..

Vi en masse gutter Som skal ud og køre imorgen.. Du velkomme til og Cruise med.. Skriv evt. PB

• #11   20. aug 2015 sorry men synes li du skal vide .selv om den er privat eget .. gælder der normale regler . så længe pladsen ikke er lukket af fra offentligheden .. så hvis politiet kommer forbi får du nok problemer. ... desværre ??

• #12   20. aug 2015 Fillip L

Du har nok ret.. De vil nok lige kigge ind og snuppe min cykel eftersom den ligner et rumskib med alle de rør og slanger .. Også uden plader ..

• #13   20. aug 2015 Tror ikke der sker noget ved det smiley

Hvor kører i fra?

• #14   20. aug 2015 Urbanviking er meget aktiv her på galleriet, så mon ikke han giver sit besyv med smiley

http://www.motorcykelgalleri.dk/bruger/7455-urbanviking_dk_s

https://www.facebook.com/Urbanviking

• #15   20. aug 2015 der er ret mange også dygtige kørere fra både fyn og Jylland , kig forbi fb. der er en ret stor gruppe

få evt. Søren med kawaen til at hjælpe dig ind i stunt gruppen

• #16   20. aug 2015 Hey urbanviking. Jeg havde godt hørt om dig .. Og ved du nok en af de mest aktive stunt køre i dk.. Fedt..

Jeg har snakket med Søren.. Han har bare meget og se til for tiden..

Hvad hedder Facebook gruppen.. Og er der andre som køre på Sjælland ..

• #17   20. aug 2015 Se mit forrige svar..

• #18   20. aug 2015 Per M

Det må du undskylde havde ikke set din Facebook link..

• #19   20. aug 2015 der er flere interesserede på øerne , skriv på fjæsen smiley

• #20   20. aug 2015 Jeg er ikke rigtige en Facebook bruger .. Men har en profil.. Det link ..? Er det din private Facebook eller er det en gruppe..?

• #21   21. aug 2015 sender en pb

• #22   21. aug 2015 Lad os se den cykel du går og bygger på Hr.

• #23   21. aug 2015 Jeg vil helst vise det færdige resultat ... smiley

• #24   21. aug 2015 Finncykel du har Mike J

Er der mange stunt bike's på Fyn..?

• #25   21. aug 2015 Hej. Nej det ville være synd at sige smiley

• #26   21. aug 2015 Det fandme nederen at det ikke er mere udbredt .. I mine øjne er det, det fedest ever .. Desværre er DK lige for tiden ramt af cafe racer hit.. De står nærmeste på hver gade hjørne i Kbh og hver anden 30 årige københavner er i gang med at bygge en..

I don't get it

• #27   21. aug 2015 Vi må heller holde os til stunt bike snak.. Skal Ikke starte en menings måling om hvad der mest rigtige ..

Hvor længe har du kørt stunt ..?

• #28   21. aug 2015 Det vinder du nok ikke noget ved folk ved ikke det er fedt for de har ikke prøvet det.
    Jeg har kørt lige i omegnen af 4 år. Hvad med dig?

• #29   21. aug 2015 Jeg nåede at køre det i lige omkring 12 dage for 8 år siden..

Men nu skal jeg til og igang igen.. Jeg bygger på min cykel næsten dageligt .. Men er gået i stå mangler dele. De er på vej fra udlandet .. Tjekker posten flere gange dageligt ..:)

Så har jeg hele vinteren til og øve.. Jeg har et håb om at det bliver stort i dk..!!!

Evt kunne afholde DM.. I forbindelse med et drift arrangement eller ved DHB.. Så man er sikker på at der mange tilskuere...

• #30   21. aug 2015 Jo flere der ser sporten jo flere vil have mod på at starte og prøve...

Jeg husker tydeligt drifting for ti år siden.. Ved først konkurrence var de 3 køre til start ..

• #31   21. aug 2015 Så er det vidst også tid til du skal fortælle os alle hvad du bygger på !!!
    Ja måske kickstarter det lige pludselig, hvem ved. Men det håb er du da ikke alene om.

• #32   21. aug 2015 Smiler ..- jeg vil helst vente til det færdige resultat ..

• #33   21. aug 2015 Men lyder DM ikk som en god start ..?

Der tænker jeg Kristian (urbanviking) os kan være med ind over til at arrangere noget..

• #34   21. aug 2015 Jeg er også så småt i gang med en gammel Honda, der skal kunne smider lidt med. Men er begravet i husprojekt, så når ikke at få lavet meget cykel, desværre.

• #35   21. aug 2015 Er der plader på dine stunt bike's..?

Min er uden afgift .. Ville få ondt i hjertet hvis jeg skulle smide en cykel til små 60-70.000

• #36   21. aug 2015 Der er plader på min, ja. En gammel CBR600. Den skal bare rundt - ikke så meget pis der.

• #37   21. aug 2015 Jeg har os overvejet det med pladerne, men i først omgang skal jeg lige lære at køre ordenligt .. Så hvis jeg smadre en cykel.. Kan den altid hugges op og sælges i dele for at få de fleste penge hjem igen..

Har du selv bygget det meste på din eller er det købt ..?

• #38   21. aug 2015 Har ikke bygget noget som helst endnu. Har købt bur og venter på anden bagfælg, bagbremse, kædekit osv.

• #39   23. aug 2015 Jamen lad os for pokker se nogle af disse famøse cykler, er ederbroderme spændt, det er så sjældent der er nogle der tør kaste sig ud i at bygge en stunt cykel!!

• Lucas V
    Lucas V Tilmeldt:
    apr 2016

Følger: 16 Følgere: 1 Svar: 9
    #40   19. apr 2016 Læser folk stadig her inde? Og køre i stadig drenge smiley Er der kommet mere smæk på jeres cykler

• #41   19. apr 2016 Yes Lucas V

Jeg måtte sælge min gsxr 1000 da den var for kraftig .. Så har bygget en 636 som køre kanon.. Desuden har jeg lokket en god ven os fra Sjælland til og købe en magen til .. Og han har lige fået stunt dele hjem.. Så vi venter bare på at bygge den om..

Han havde et styrt .. Desværre uden crash cage så cyklen tog hårdt på det .. smiley

Køre du selv .. ?

• Lucas V
    Lucas V Tilmeldt:
    apr 2016

#42   19. apr 2016 Ja de nogle sataner de 1000
    Lyder fedt med den 636... Lyder fedt det med din ven, hvor fra Sjælland er i ?

Ja det betaler sig at køre med det cyklen er ikke ligefrem lavet til det fra fabrikken..:)

Er godt igang med at købe en kawa zx6r som er lavet om til stunt' har kørt Cross en del år men det første gang jeg prøver stunt bikes smiley

• #43   19. apr 2016 Storkøbenhavn .. Glostrup Taastrup ..

Men vi køre typisk ved Avedøre Holme..

Fedt nok du prøver kræfter med stunt... Jeg har selv kørt Cross .. Men er blevet helt tændt på stunt kørsel ..

Hvor du selv fra.. Du velkommen til og køre med smiley

• Lucas V
    Lucas V Tilmeldt:
    apr 2016

#44   19. apr 2016 okay fedt i er nogle gutter der køre,

ja håber virkelig der bliver fedt når jeg får den hjem, de er jo noget støre og tungere de maskiner. så kunne ikke forstille mig det helt det samme som at smide en let 125 rundt. jeg er fra en lille by der hedder hundested på nordSjælland. ville super gerne køre med jer men er kun 17 så har ingen muligheder for transport dsv ?

• #45   19. apr 2016 Fedt nok du tør prøve kræfter med det i sådan en ung alder .. smiley

Men du vender dig hurtigt til cyklen.. Hvis du Cross køre så lægger det i blodet ...

Du må spørge de gamle om de vil køre dig.. Hehe kender godt Hundested .. Det langt oppe ..

• Lucas V
    Lucas V Tilmeldt:
    apr 2016

#46   19. apr 2016 elsker fart og tror sådan en 600cc kan smide mig rundt så glæder mig ædermandme:)

ja det håber jeg:)

ja tror godt jeg kan få lokket min far på en lille køre tur?

hundested er langt ude på lars båndemands mark

• Lucas V
    Lucas V Tilmeldt:
    apr 2016

#47   19. apr 2016 hvilken årgang er din 636? smiley

• #48   19. apr 2016 Min er en 04.. Det skulle være den model som der flest stunt dele til.. Derfor jeg valgte den..

Jeg måtte bygge alt selv til min gsxr 1000 K1 det var noget være lort og tog alt for lang tid ..

Du kan skrive mit nummer ned.. Også skriver du bare når du har fået din stunt bike.. Så skal jeg sikre der bliver taget rigtige godt imod dig ..:)

26640019

• #49   20. apr 2016 Hvis jeg får bakset CBR'en klar i år, så tillader jeg mig nok at blande mig lidt smiley

• #50   20. apr 2016 Der var en der oprettede gruppen i stunt, der var mange der gerne ville men det bkev akdrug tuk biget,

• #51   20. apr 2016

profilbillede
  • Lucas V
    Lucas V Tilmeldt:
    apr 2016

#52   20. apr 2016 T H det er noteret jeg giver dig et kald når jeg er klar til race?

ved ikke om der allerede er en gruppe men ville folk være ops på at lave en facebook gruppe for os der køre de her cykler?... hvor vi eventuelt kunne arrangerer nogle ture hvor vi tager et fedt sted hen og køre ? og hvor folk kan spørge ind til ting og sådan ?:)

• #53   20. apr 2016 Du er mere end velkommen Martin .. Super fed cykel du har ...

Jeg støtter gerne op omkring et forum... En lille klub - hjemmeside - eller hvad man nu tænker .. Jeg vil meget gerne være med til at promovere stunt i dk..

Jeg ved Der har været en tidligere 'gruppe' men ved ike hvor aktiv den er mere ..

Mike- som uden tvivl er DK's bedste .. (Som os er med her på tråden) har ligeledes et ønske om at udvide stunt i dk...

Så hvis vi bare alle kan mødes i forbindelse med et træf eller træningsdag også kan alle vel byde ind med ideer og tanker omkring hvad de tænker

• Lucas V
    Lucas V Tilmeldt:
    apr 2016

#54   20. apr 2016 T H jeg er lige blevet inviteret af mike til en gruppe på facebook, prøv at skrive en besked til ham

det kunne være mega fedt hvis vi kunne få folk med ud og nyde det fede ved at køre sammen

• #55   20. apr 2016 Jeg os medlem af den gruppe.. Der bare ike så meget aktivitet på den.. - men det kan vi jo bare lave om på.. Hehe

• Lucas V
    Lucas V Tilmeldt:
    apr 2016

#56   20. apr 2016 jaja vi smækker da bare gang i den gruppe

• #57   20. apr 2016 Lyder godt ..

• Lucas V
    Lucas V Tilmeldt:
    apr 2016

#58   25. apr 2016 T H kender du et sted jeg kan købe et cage til min zx6r fra 95?

• #59   25. apr 2016 Send mig en SMS så tager vi den lige der..

• Mathias P
    Mathias P Tilmeldt:
    apr 2018

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #60   9. apr 2018 Hey,

Kører i stadig rundt og laver stunts?

• #61   10. apr 2018 Ja indimellem , min makker er dog blevet dobbelt verdensmester de sidste 2år , så meget foregår udenlands

• Mathias P
    Mathias P Tilmeldt:
    apr 2018

#62   10. apr 2018 Har du nogen ideér om der er nogle steder man kan køre rundt og lave stunt i syd-Sjælland? Og kigger også for tiden efter en stuntbike, ved bare ikke hvad jeg skal lede efter og sådan noget, hvis du ville være sød at hjælpe lidt med det ??

• #63   11. apr 2018 Find noget cbr 600 , sælg plasten og så kører du næsten gratis smiley bur osv. Kan nemt bygges hjemme

• Mathias P
    Mathias P Tilmeldt:
    apr 2018

#64   11. apr 2018 Undskyld men hvad er plasten?

• #65   11. apr 2018 Kåbe , bagende , lygter , blink , spejle og alt der kun smadres ved stunt ??

• Christian S
    Christian S Tilmeldt:
    feb 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #66   3. apr 2019 Hej,
    Jeg overvejer at bygge en 636'er om til at kunne holde at blive smidt lidt rundt med. Er der nogen som har kendskab til om man kan beholde pladerne efter man har monteret bur?

På forhånd tak

• #67   16. apr 2019 Hej Christian. Det er egentlig et godt spørgsmål, umiddelbart ville jeg tænke det var helt fint, men det kan være synsfolkene ser totalt anderledes på det. Måske endda ring eller kør ned til synshallen og spørg.

vh Mike

• #68   17. apr 2019 Buret er en vurdering fra sted til sted men køreskole mcer har også den slags så bør ikke blive et problem

• #70   10. jun 2019 Hej allesammen. Ser i snakker om en stunt gruppe på fb. Må jeg se med i den? smiley
    Overvejer selv kraftigt at bygge mig en stunt cykel, efter jeg så Mike til redbullshowrun.
    Kører selv en mt-07 (på plader)

Kommentér på:
STUNT BIKE

Annonce